Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshasj onbetrouwbaar

hasj onbetrouwbaar

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wauw, wat een uitvinding!

Trouwens, ik vind hasj kut. Ik rook het nooit dus ik weet er niks van. :(
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had laatst gehoord van een rond de 50 jarige man( is een goeie vriend van een paar vrienden van me) die alleen maar hasj blowt sinds zen 21ste, dat sommige hasj in urine word gedompelt.zodat het sterker effect geeft. ik wist allang dat dealers/ kwekers( denk eerder dealers) chemische rotzooi erdoorheen gooien om het beter te laten lijken. maar urine slaat echt alles.
Ik zeg niet dat alle hasj zo word gemaakt, maar bepaalde soorten zijn geschikt om in urine te mengen.

Hebben mensen hier eerder van gehoord?

ik vertrouw hasj nu niet zo meer, ik vond het altijd lekkerder wegroken dan wiet, maar nu hoef ik nooit meer hasj te roken, (behalve zelfgemaakte hasj). Ik zou zowisow al gaan stoppen met blowen, maar ik heb et over de toekomst:P.

tjaa ik weet dat het heeel vreemd klinkt, urine. maar die man weet heel goed waar hij het over heeft, is een zeer ervaren blower, dealer, kweker. en heeft veel connecties in het wietwereldje.
ik vertrouw hem ook volledig als hij dat zegt. het is niet egt een grappemakertje, altijd een serieus mannetje.


maar als mensen hier meer van weten, hoor ik het graag.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopejoo zei:
het is niet egt een grappemakertje, altijd een serieus mannetje.
Klik om te vergroten...
Wat de grap alleen nog maar beter maakt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan geen reden bedenken om het te dompelen in urine, waarom zou je dat doen :confused:
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan me herinneren dat ze in de 'buggy' in Nijmegen dat deden.Stond in de krant dat ze. :kots:

Gelukkig heb ik daar NOOIT wat gekocht
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Afghaan-Gek zei:
urine bevat ureum.
ureum wordt aan tabak toegevoegd zodat de tabak meer effect heeft.
Klik om te vergroten...

Heeft dit dan hetzelfde effect op de potentie van de thc?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopejoo zei:
Ik had laatst gehoord van een rond de 50 jarige man( is een goeie vriend van een paar vrienden van me) die alleen maar hasj blowt sinds zen 21ste, dat sommige hasj in urine word gedompelt.....

tjaa ik weet dat het heeel vreemd klinkt, urine. maar die man weet heel goed waar hij het over heeft, is een zeer ervaren blower, dealer, kweker.
Klik om te vergroten...

Deze man blowt sinds zijn 21e hasj en is nu 50, dat is 29 jaar lang 'hersenverneuking', zoals dat zo mooi heet.

Alles wat deze man zegt, kan niet serieus genomen worden.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sterk verhaal...

vergeet niet dat in de warme landen gewoon koeien en geitenschijt tussen de planten word gegooid.

pis is een meststof, dus of er nu een hasjproducent of een koe tussen de planten pist. maakt geen fuk uit.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#9
pis is nog tot daar aan toe
kaarsvet, geitenvet, henna,- alles kan erin zitten

gewoon je neus gebruiken als je een plaatje stuf koopt
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Varkens vet niet te vergeten. En ze willen nog wel eens hars van andere planten er door doen, die dus geen thc bevat.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Iemand die ook gelooft in verborgen boodschappen in de muziek van k3, ja, ik denk wel dat er over je hasj heen word gepist eigenlijk. Gewoon alleen bij jouw zodat wij kunnen lachen.
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ :tearsofjoy:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#13
urine bevat ureum.
ureum wordt aan tabak toegevoegd zodat de tabak meer effect heeft.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
lul verhaal
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
greenpower zei:
Iemand die ook gelooft in verborgen boodschappen in de muziek van k3, ja, ik denk wel dat er over je hasj heen word gepist eigenlijk. Gewoon alleen bij jouw zodat wij kunnen lachen.
Klik om te vergroten...

Nu heb je het verklapt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kunt het 'm vast vergeven, het was best grappig (:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Afghaan-Gek zei:
jaja- maak er maar grappen over.als je niets zinnigs te zeggen hebt maak je het maar belachelijk.

hersenlozen rukker.van jouw soort hebben we zoveel , dat we de grachten er mee kunnen dempen.
Klik om te vergroten...
:wink:
Take it easy, now.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#18
je heb gelijk- kwas wat over de rooie.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tsss.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Extisi zei:
Tsss.
Klik om te vergroten...
Post nou maar eens wat nuttigs, onzin hebben we een ander subforum voor. Voor dit soort ongein hebben we nou nieuwe mods nodig. Het gaat de laatste tijd flink oftopic, overal. En dan word er wat van gezegd(oke misschien had afgaan gek het wat netter mogen verwoorden) en word dat bijna raar gevonden en zowat af gestraft.

Er word veel gerotzooid met hash, en daar gaat dit topic over. Ben je het er niet mee eens en denk je dat de TS een retard is, dan stuur je hem daar maar een PM over.

OT: Weet iemand trouwens waar ze die hash als ketama, dimond, vogeltjes en puntjes mee mixen/verdunnen? Ik heb een keer gehoord dat ze dat wel eens met blad afval wilde doen, maar dat kan volgens mij alleen als je de hash dan warm perst. Maar dacht dus dat al deze hash koud werd geperst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."