#1
Hasj genaamd: Ice, schijnt 22,- euro per gram kosten. Hoe kan ik er achter komen, waar ze die in Groningen verkopen, zonder dat ik alles langs moet gaan?
Dat lijken wel kapotte koekjes johoningolie zei:ice is lekkerrr.. SWIM maakt het zelf, be prepared to get knocked out :P (alhoewel, een klein beetje door je joint maakt je juist erg high, actief..)
wel beetje overpriced in shops, maarja wat niet, dankzij dit fijne huidige kabinet.
![]()

Dat klinkt verdomd goed! Kan ik eens een waterpijp, met je mee rokenhoningolie zei:persen kan, hoeft niet. Tis kurkdroog en dan is het wat makkelijker om wat van die korrels door je joint te mixen..![]()
En ja, minimaal 3 maanden curen is zeker aan te raden en ik probeer me hier dan ook aan te houden.. Het komt de smaak absoluut ten goede.

Ja, maar dit wel extreem duur natuurlijk. Vandaar dat ik er ook interesse in heb. Ooit moet ik deze hasj roken! Desnoods ga ik naar Utrecht toe of zo.Paddoboy zei:22 € de gram![]()
waar halen ze die verdomde woekerprijzen vandaan...
waar waren die tijden toen wiet nog 4€-5€ de gram was![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."