Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWitte shit tussen me wiet.

Witte shit tussen me wiet.

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zitten witte bolletjes (heel klein) tussen me wiet, is dit thc ofzo? of gif/rotzooi?
Thnks.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat is thc.

no problem :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pics or it didn't happen!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
thc zijn meer kristalletjes.. kleine flinkertjes. Maar het zal waarschijnlijk gewoon iets zijn dat met de plant te maken heeft.. Drop idd ff een foto anders kunnen wij ook niet zoveel.. Anders zou je misschien nog aan de man van de shop kunnen vragen wat het precies is??
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat is wat ze wiet noemen :) al die kleine balletjes vormen een topje en die rooook je op
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
thc zijn meer kristalletjes.. kleine flinkertjes. Maar het zal waarschijnlijk gewoon iets zijn dat met de plant te maken heeft.. Drop idd ff een foto anders kunnen wij ook niet zoveel.. Anders zou je misschien nog aan de man van de shop kunnen vragen wat het precies is??
Klik om te vergroten...

Ja ik zou graag een foto neerzetten, alleen ik ben het kabeltje van me pc naar me camera kwijt.
En het is van een dealer, buitenwiet.

:wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het buiten wiet is, zit er misschien schimmel tussen?? Heb nog nooit zelf in m'n handen gehad, want de coffeshops zijn er niet voor niets! maar witte spikkeltjes in buitenwiet, dan denk ik meteen aan schimmel/rot..
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
paar jaar geleden had ik ook witte bolletjes in buitenwiet, waren bolletjes gismo...
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het witte puntjes zijn (kleine bolletjes) kan het zijn dat het bevruchte weed is.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier een foto van hoe kristalletjes eruit kunnen zien:


en ja, dit is zeker niet de beste wiet, gewoon white widow, buitenkweek dacht ik, die ik nog had liggen, ik dacht dat die wel het dichtst bij jou wiet zal aanliggen, dus maar even rap fotootje genomen :)

Tip: bekijk de wiet gewoon eens met een vergrootglas, zie je al veel meer.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je die witte dingetjes 2 millimeter groot zijn hoort het niet in je wiet en dan zou ik het ook niet oproken, als het er uit ziet zoals hierboven zou ik meteen een joint draaien want dat ziet er lekker uit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."