#1
tijdbom zei:Wat brengt thc nou? In je eigen wereld leven, nergens zin in hebben, geen contact met mensen kunnen maken, piekeren over dingen en dan niet eens echt constructief en leidend tot nieuwe inzichten zoals bij tripmiddelen, nee gewoon zweverig quasifilosofisch hippiegeneuzel waar nooit wat van komt omdat je totaal ongemotiveerd bent voor alles behalve vreten en relaxen zo ongeveer.
medicatie zoals antidepressiva, antipsychotica, anti adhd, of andere medicijnen, kunnen een veel grotere impact hebben op je persoonlijkheid dan wiet. Toch zal het meerendeel van deze mensen hun tekortkomingen niet zien als iets van buitenaf, maar als iets waar ze zelf actief aan kunnen bouwen. Gewoonweg om dat dat specifieke medicijn niet aan dezelfde stigmatisering of demonisering bloot staat.
-je wordt geen hippy van wiet
-je wordt niet lui van wiet
-je wordt geen kluizenaar van wiet
-je wordt niet ongemotiveerd van wiet
-je gaat ook niet meer vreten of drinken van wiet
-je transformeert ook niet in een (quasi) filosoof door wiet
..dat zijn Juist Precies die dingen wat wiet wordt verwijt..en daar ligt dan direct ook het gevaar ... blowt iemand dagelijks en ervaart hij dat hij lui is.. tja..dan komt het waarschijnlijk door de wiet.. etc etc. stigmatisering zoals dit resulteerd juist in een situatie waarin meer mensen niet aan zichzelf werken in de veronderstelling dat het toch van de wiet komt.
Na 18 jaar Stevig blowen, bemoei ik me dagelijks nog Overal mee..ik steek overal mijn neus in, en stuiter van de energie..altijd is er wel iets wat me onwijs interesseert,..ik sta dagelijks rond 6 uur op en ga rond 2400 slapen..toegegeven..ik eet veel snoep..maarja...das nu eenmaal lekker, en ik zou tig keer meer snoep eten als ik niet zou blowen...etc etc etc..
....ik heb Nooit passief geweest door de wiet..