#1
Pikachu zei:DrippTone zei:pawelonius zei:Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent!![]()
Zeker weten.![]()
Ik kan deze uitspraak bevestigen![]()
Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^
En ook ik bevestig dit.
Sonsbeekpark is té chill.
