Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe smokers van arnhem!!

De smokers van arnhem!!

82 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pikachu zei:
DrippTone zei:
pawelonius zei:
Sonsbeek is zo chill als je aan het spacen bent! :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zeker weten. :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik kan deze uitspraak bevestigen :)

Laten we idd eens een leuke shopmeeting hebben, extisy blijft dan gewoon de eerste 5 minuten buiten de shop wachten totdat we wat wiet hebben gehaald en dan banjeren we rustig door naar sonsbeek. Moet het wel s'avonds zijn want overdag blow ik niet buiten de vakanties om ^^
Klik om te vergroten...

En ook ik bevestig dit. :)
Sonsbeekpark is té chill.
W
WillempjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kom ook uit omgeving arnhem... meeting lijkt mij ook wel leuk :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaja! De rijnkade. Ik zit vaak onder die brug, of bij die graffiti.
Heerlijke plek. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na 6 uur is het al avond, en dan schijnt de zon nog dus ik vind het best pikachu. :grin:
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sonsbeeeeeeeeeekkkkkkkkkk :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ik kwam altijd in de Uncle en hun hebben soms hele lekkere senzi.
Ook ging k wel naar de Zero Zero, dan kreeg je lekker veel, maar niezo erg stoned.
En Speak Easy 's Turbo Skunk krijg je veel en wel lekker.

Maar eigenlijk haal k altijd bij de Happy Days - White Widdow :stoned:
Dan ben je iig verzekerd van hangende oogleden hihi.

:wave:
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het sonsbeekpark is supertof. Heb daar ook een keer paddos gedaan.

Gaan jullie nooit bij de rijnkade ergens zitten? Vorig jaar ging ik daar heel vaak heen, maar het viel me op dat er heel weinig mensen waren terwijl het echt zo'n blow-plek is.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha ik ook! Als je daar ooit een meisje met lang bruin haar ziet die puur rookt met een puurpijp dan ben ik het!
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ej hej heeejjj!

Omg Arnhem ook goed?
Ligt eraan wat ik te doen heb op de desbetreffende dag.
Anders neem ik effe de trein na Arnhem. Gelukkig is dat dicht bij Nijmegen :stoned:
Ben alleen nog nooit in Arnhem geweest :confused: . Toen ik klein was misschien wel...


@Wave
De Dakota ja?
Dobbelen voor de spaarkaartjes :beer:
Ik kan me herinneren dat ik vroeger aan me pa vroeg of dat dat nou een vliegtuigmaatschappij was. :tearsofjoy: Alleen vind ik het wel een beetje toeristenshop, de weed/prijs is wel echt dubbel niks. Maar meestal is de kwaliteit wel erûg goed :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
wave zei:
Gaan jullie nooit bij de rijnkade ergens zitten? Vorig jaar ging ik daar heel vaak heen, maar het viel me op dat er heel weinig mensen waren terwijl het echt zo'n blow-plek is.
Klik om te vergroten...

Niet meer, heeeel heeeel vroeger, toen jij nog niet wist wat blowen was. :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
wave zei:
Haha ik ook! Als je daar ooit een meisje met lang bruin haar ziet die puur rookt met een puurpijp dan ben ik het!
Klik om te vergroten...

Ik ga er echt is opletten.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik kom eigenlijk alleen in de Dakota om scrable te spelen. Stoned scrable spelen is supergaaf, er ontstonden woorden als 'angsthaas-spek' en 'snijwondje'. En de milkshakes zijn er superlekker!
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Extisi zei:
wave zei:
Haha ik ook! Als je daar ooit een meisje met lang bruin haar ziet die puur rookt met een puurpijp dan ben ik het!
Klik om te vergroten...

Ik ga er echt is opletten.
Klik om te vergroten...


welke man gaat dat nou na haar bericht niet doen :tearsofjoy: ?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben geen man.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#14
sorry, wat? :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
wave zei:
sorry, wat? :)
Klik om te vergroten...
Enge geile ouwe mannetjes, niet op letten. :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een waar stonertopic haha :grin:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
(1)Upstairs: Hia, Spoetnik, Sneeuwwietje, Edelweiss, Haze.
(2)Lucky luke: Jack herer, Santa maria.
(3)Omigo: Super polm, Northernlight.
(4)Uncle sam: Haze.
(5)Joint venture(JV): Corali, Manali, Santa maria, White widdow, Super polm.
(6)Zero: Santa maria.
1 ga ik het meest heen, 6 het minst. (en in die volgorde graag :P )

Over het bovenstaande ben ik zeer tevreden, heb nog wel meer geprobeerd maar is niet bevallen.
Over het algemeen vind ik het aanbod van softdrugs in Nijmegen 10 maal beter dan in Arnhem. :wave:
Klik om te vergroten...


De lucky luke zit in nijmegen.Of zit er ook 1 in arnhem :confused:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zó jammer dat jullie de Harm nooit hebben meegemaakt.

De watertuin in de Parkstraat is trouwens ook een relaxte blowplek. Memorieeees.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Belgo zei:
De lucky luke zit in nijmegen.Of zit er ook 1 in arnhem :confused:
Klik om te vergroten...

Lucky Luke is een veel gebruikte naam, zowel als in Nijmegen zit er ook een in Arnhem. Voor zover ik weet nog wel meer shops in het land met die naam.

Beste shop in Nijmegen vond ik altijd het Wonder en de Jet Set, maar tijd terug ook wel lekkere hasj gerookt in de Kronkel.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nijmegen haal ik wiet in de kronkel en in Arnhem haal ik wiet in de upstairs.

Verder ken ik 'de Harm' ook echt niet, vertel er eens wat over? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."