Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaily smokers!

Daily smokers!

28 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#1
omdat er ook zulke topics zijn als : non smokers enz...
bij deze ook een topic voor de dagelijkse gebruiker van ons geliefde kruid

ik vroeg me nu dus af hoeveel jullie wekelijks roken?
ik zelf rook nu bijna 2 jaar in het begin was het 5 gram op een week
maar nu ongeveer 10 gram op de week toch wel soms wel iets meer :smilingimp: :tearsofjoy:

ik heb mijn eerste joint gerookt toen ik 15 jaar was maar dan lang niets tot mijn 17 jaar.
op mijn 18 jaar iets ouder ben ik dagelijks beginnen roken nu ben ik bijna 20

zelf heb ik niet de drang om te stoppen

voordien had ik vaak last van depressies enz heb ook paar keer opgenomen geweest (dit was allemaal voor ik begon te roken) sinds ik weed rook heb ik nog maar 2 keer een gevoel gehad van een klein dipje
maar nooit zo erg als voordien
dus voor mij heeft het wel degelijk een positive resultaat
:grin:

ciao , :wave: :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: DAILY SMOKErS!!!!!!!!!!

Haha, wacht maar af, de nadelen laten soms lang op zich wachten, maar als ze komen, komen ze met zn allen tegelijk and raise hell. Maar geniet ervan zo lang het nog kan (:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en welke nadelen bedoel jij dan

lichamelijk?
geestelijk?

want lichamelijke nadelen zijn er niet aan cannabis

alles wat je voelt zit gwn in je kopje hoor
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begon zelf expirimenterent te blowen op men 15-16jaar , ik probeerde en deed maar tot ik op een gegeven moment echt letterlijk knetterstoned werd.
Vanaf toen wist ik dat ik dit gevoel wel leuk vond...
Ik begon meer en meer te blowen en begon uit te kijken naar het weekend. (toen blowde ik enkel in het weekend)

enkele jaren later begon ik ook savonds te blowen maar ontkende aan mezelf dat ik verslaafd was...
Ik stelde me dan wel elke keer de vraag , waarom blow ik ? kost het me niet te veel ?
Word ik er echt dommer van ?

maar de dag van vandaag denk ik niet eens meer na als ik savond's mijn geliefde en gewoontelijk jointje aan steek.
Ik heb het aanvaard als een deel van m'n leven een verslaving weliswaar..
Maar ik ben er van overtuigd dat ik geen slechter mens ben geworden in tegendeel zelfs...

nu blow ik savonds voor het slapen gaan 1jointje omdat ik ECHT belangrijke dingen in het leven nog wel voor laat gaan...
In het weekend doe ik helaas weinig of niets anders wanneer ik niets belangrijks te doen heb.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
smoker41 zei:
en welke nadelen bedoel jij dan

lichamelijk?
geestelijk?
Klik om te vergroten...
Both.

smoker41 zei:
want lichamelijke nadelen zijn er niet aan cannabis
alles wat je voelt zit gwn in je kopje hoor
Klik om te vergroten...
Haha, sorry to burst your bubble, als je wiet verbrandt kom er ook gewoon teer en shit vrij hoor. Ik heb aan het einde, vlak voordat ik besloot dat het zo wel genoeg was, vaak last van mn keel en maag gehad.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#6
10 gram over een week, dat zijn 30-40 joints dus. Ben je dan niet gewoon heel de dag door stoned?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
baaight zei:
10 gram over een week, dat zijn 30-40 joints dus. Ben je dan niet gewoon heel de dag door stoned?
Klik om te vergroten...
Bij zulke hoeveelheden werd ik niet meer stoned. Niet echt. Net een zombie.
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#8
smoker41 zei:
want lichamelijke nadelen zijn er niet aan cannabis

alles wat je voelt zit gwn in je kopje hoor
Klik om te vergroten...

Nou dus niet, naja, tis zowieso superslecht voor je huid. En nooiit gezien bij mense die elke dag blowe dat aan de buitenste hoeken van hun ogen soort van kuiltjes of een vlek zegmaar ontstaan:) Naja, je ziet het wel aan iemand kop hoor of die vaak smoked.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan me niet voorstellen dat je een beetje fatsoenlijk vitaal leven kan hebben als je zo veel smoked. Degenen die ik ken sowieso niet. :tearsofjoy:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik smoor een goede 5 joints per dag

ik werk nog elke dag
ik heb alles wat ik moet hebben
en ik heb alles zelf gekocht
ik woon nu 1,5 jaar alleen en het lukt mij toch ook nog allemaal
ik heb zoveel vrienden die dagelijks 5-7 joints per dag smoren
ik ben verslaafd ja
maar ik loop er nu toch wel niet als een zombie bij hoor
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#11
vind het zelf heel raar dat hier op een drugsforum
je raar word bekeken als je zegt dat je 10 gram op de week smoort


zo zie je maar dat hier toch veel opscheppers en mensen die nog in hun eigen geloven zitten
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er is een verschil tussen gebruik en misbruik he. Jij bent gewoon verslaafd dat zeg je zelf, je kunt niet meer zonder. Ik denk niet dat er veel mensen raar opkijken, maar ik zou toch eens gaan nadenken of je de boel niet eens moet omgooien.

No offense, been there done that, maar heb wel gemerkt dat je er mentaal/lichamelijk niet gezonder op wordt, ook al is het maar wiet :wave:
E
Evil_EyesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zijn tijden geweest dat ik minstens 5 gram per dag rookte. Nu blow ik nog steeds dagelijks maar probeer het op maximaal 4 joints per dag te houden.
Mijn doel is stoppen, want het is gewoon niet leuk meer.
Misbruik inderdaad, het doel ik weg, voorbij gestreefd zelfs.
Nu zit ik met een papiertje waarop staat 'psychotische stoornis door cannabisgebruik'.
Zoveel blowen als eerst kán ik niet eens meer, niet zonder knettergek te worden.
Het is om van te huilen eigenlijk, en toch lukt helemaal stoppen nog steeds niet.
Ruim een jaar terug een 10 daagse detox gedaan, waardoor ik twee maanden niet geblowd heb, maar toch weer terug gevallen.
Blowen kan leuk zijn, maar als het verkeerd gaat, dan is het ook mis.
Softdrugs my ass.
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik rook gemiddeld 25g / week tijdens de vakantie :/
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier ook een wietjunkie, een gram per dag rook ik makkelijk weg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
smoker41 zei:
ik woon nu 1,5 jaar alleen en het lukt mij toch ook nog allemaal
Klik om te vergroten...
Het feit dat je dat bijzonder vindt zou al genoeg moeten zeggen.

smoker41 zei:
ik heb zoveel vrienden die dagelijks 5-7 joints per dag smoren
Klik om te vergroten...
Hebben je ouders vroeger wel eens aan je gevraagd of jij ook in de sloot springt als je vriendjes dat doen?

smoker41 zei:
maar ik loop er nu toch wel niet als een zombie bij hoor
Klik om te vergroten...
Hoe lang ben je al op deze manier bezig? Het komt vanzelf wel hoor, onvermijdelijk.

smoker41 zei:
vind het zelf heel raar dat hier op een drugsforum
je raar word bekeken als je zegt dat je 10 gram op de week smoort
Klik om te vergroten...
Dat is niet raar, 10 gram op een week is keeenkerveel.

smoker41 zei:
zo zie je maar dat hier toch veel opscheppers en mensen die nog in hun eigen geloven zitten
Klik om te vergroten...
En daar ben jij er 1 van? Wat?
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
smoker41 zei:
ik woon nu 1,5 jaar alleen en het lukt mij toch ook nog allemaal
Klik om te vergroten...
Het feit dat je dat bijzonder vindt zou al genoeg moeten zeggen.
ik bedoel hiermee dat alles toch mooi lukt betaal op tijd de huur ,heb nog bijna nooit met de politie in sprake gekomen ,ik maak zelden problemen

smoker41 zei:
ik heb zoveel vrienden die dagelijks 5-7 joints per dag smoren
Klik om te vergroten...
Hebben je ouders vroeger wel eens aan je gevraagd of jij ook in de sloot springt als je vriendjes dat doen?
mijn ouders niet nee want die ken ik niet,en ik rook zeker niet omdat mijn vrienden het doen dat zou idd pas dom zijn :openmouth: maar snap wel wat je bedoelt

smoker41 zei:
maar ik loop er nu toch wel niet als een zombie bij hoor
Klik om te vergroten...
Hoe lang ben je al op deze manier bezig? Het komt vanzelf wel hoor, onvermijdelijk.
zoals ik dus al zij rook ik nu al 2 jaar elke week minstens 10gram

smoker41 zei:
vind het zelf heel raar dat hier op een drugsforum
je raar word bekeken als je zegt dat je 10 gram op de week smoort
Klik om te vergroten...
Dat is niet raar, 10 gram op een week is keeenkerveel.
ja het is veel maar als je dagelijks 3 joints rookt en je gooit er bijna een halve gram in dan zit je toch aan snel een 10gram
ik rook 5-7 joints per dag maar ik doe in een joint maar tussen 0.2g-0.3g


smoker41 zei:
zo zie je maar dat hier toch veel opscheppers en mensen die nog in hun eigen geloven zitten
Klik om te vergroten...
En daar ben jij er 1 van? Wat?
Klik om te vergroten...
zeker niet,stoefen op het internet is voor nerds en mensen die geen sociaal leven hebben,ik rook mss veel maar denk je dat ik daar zo trots op ben :confused: ik dacht het niet nee :( maar het is zo en voor de moment wil ik nog niet echt gaan stoppen
zolang ik niet paranoia wordt of mensenschuw


groetjes
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wauw, ExceptionalInsight, wat kan jij zeiken om niets zeg.
Wat probeer je nou te bereiken? die jongen af te kraken omdat ie te veel wiet rookt?
Duidelijk maken dat jij het allemaal beter weet dan hij, omdat jij 7 jaar dagelijks gerookt hebt en uiteindelijk toch bent gestopt? Of loop je gewoon te muggenziften, zoals je wel vaker kan doen hier op het forum.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het vaak met je eens, maar soms vraag ik me echt af met wat voor intenties jij een post plaatst.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Wauw, ExceptionalInsight, wat kan jij zeiken om niets zeg.
Wat probeer je nou te bereiken? die jongen af te kraken omdat ie te veel wiet rookt?
Duidelijk maken dat jij het allemaal beter weet dan hij, omdat jij 7 jaar dagelijks gerookt hebt en uiteindelijk toch bent gestopt? Of loop je gewoon te muggenziften, zoals je wel vaker kan doen hier op het forum.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het vaak met je eens, maar soms vraag ik me echt af met wat voor intenties jij een post plaatst.
Klik om te vergroten...

+ 1 :(
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ik ben toch wel een flinke wiet gebruiker :grin: ik ben er niet echt trots op maar het maakt me ook niet echt veel uit eigenlijk (wellicht een symptoom van de wiet :P ). Ik doe gewoon alle dingen, werk en hou het door de weeks alleen bij een, en als ik bij vrienden zit vaak wat meer jointjes na het werk. In het weekend, als ik niets te doen heb, wel een stuk meer (zoals nu :smoke: ).

Een half jaar terug rookte ik toch wel een stuk meer, zat een periode zonder werk en het was van tot de coffeeshop openging tot sluiten iedere dag daar.. Na een tijdje is dat echt niet leuk meer, het geld ging ook alleen daaraan op, en ik werd er niet echt socialer van behalve de vaste klanten in de chop.. Nu rook ik vaak zelfs een paar dagen niet, dat probeer ik zo te houden wat wel goed lukt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."