Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDaily smokers!

Daily smokers!

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
smoker41 zei:
vind het zelf heel raar dat hier op een drugsforum
je raar word bekeken als je zegt dat je 10 gram op de week smoort


zo zie je maar dat hier toch veel opscheppers en mensen die nog in hun eigen geloven zitten
Klik om te vergroten...
ik rook ook 2 a 3 jointjes s'avonds na m'n werk, en in het week end rook ik vanaf ik wakker ben, is ook bijna 10 gr per week.. doe dit nu bijna 8 maanden.
Maar ik geef toe, wanneer ik geen meer heb voor het slapen, slaap ik bijna niet, en zweet ik echt heel veel. maar voor de rest heb ik geen problemen, ik geraak elke dag om 5u uit m'n bed om te gaan werken, dus voor mij dat geen probleem
Heb liever elke dag jointje of 2 dan, elke dag een paar pinten of glazen wijn te drinken

ps: ik ben 23
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je inderdaad AD(H)D hebt, en de medicatie slaat aan ( is geloof ik met Ritalin in 35% van de gevallen) heb je dus gewoon je blowtje om tot rust te komen ingeruild voor speed :rolleyes:

Ik zeg niet dat je je niet moet laten testen of niet moet stoppen met blowen, ik vermeld alleen even dat Ritalin nou ook niet echt het fijnste en onschadelijkste middel is om rust in je kop te krijgen.

Heb zelf ook AD(klein h'tje)D en heb vanalles geprobeert ( na gesopt te zijn met blowen) en voorgeschreven gekregen ( is aantal jaar terug, Ritalin hielp niet ( liep NOG harder te stuiteren) en er waren verschillende 'experimentele' medicijnen die ook geen snars hielpen.

Ben nu toch weer aan de wiet gegaan, en op het gebied van rust in me kop:
Ben ondertussen zo vaak stoned, dat ik soms terug verlang naar die drukke maar snel denkende tijden.
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook nu driekwart jaar een gram per dag, 7 dagen per week. Waarom? om rust te vinden in mijn kop. ben echt een chaoot en als ik blow word ik chill en vind ik rust, heeeeeerlijk aan het eind van de dag. Heb onlangs het topic gelezen bij 'drugs algemeen' over AD/HD en drugsverslaving. heb me ingelezen over het onderwerp en verschillende testjes gemaakt, conclusie: ik weet bijna zeker dat ik OF AD/HD of ADD heb. ik weet dat je dit nooit zeker kan weten als je een slechts een paar tests op internet hebt ingevult en heb dus een afspraak bij de huisarts staan voor volgende week. Als blijkt dat ik AD/HD of ADD heb ga ik sowieso in therapie, ben er van overtuigt dat ik een stuk meer van mijn leven kan maken als ik iets meer structuur in mijn kop kan krijgen. Ben tevens van plan om dan meteen met blowen te stoppen omdat ik het nu alleen gebruik als middel om even tot rust te komen. Ben benieuwd hoe 'moeiljk' dat stoppen gaat worden.
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Als je inderdaad AD(H)D hebt, en de medicatie slaat aan ( is geloof ik met Ritalin in 35% van de gevallen) heb je dus gewoon je blowtje om tot rust te komen ingeruild voor speed :rolleyes:

Ik zeg niet dat je je niet moet laten testen of niet moet stoppen met blowen, ik vermeld alleen even dat Ritalin nou ook niet echt het fijnste en onschadelijkste middel is om rust in je kop te krijgen.

Heb zelf ook AD(klein h'tje)D en heb vanalles geprobeert ( na gesopt te zijn met blowen) en voorgeschreven gekregen ( is aantal jaar terug, Ritalin hielp niet ( liep NOG harder te stuiteren) en er waren verschillende 'experimentele' medicijnen die ook geen snars hielpen.

Ben nu toch weer aan de wiet gegaan, en op het gebied van rust in me kop:
Ben ondertussen zo vaak stoned, dat ik soms terug verlang naar die drukke maar snel denkende tijden.
Klik om te vergroten...

Weet jij hoeveel mensen AD/HD of ADD hebben? Je zegt net zelf dat 35% ritalin krijgt voorgeschreven door een dokter.. Neem aan dat het minder slecht voor me is als die 3/4 joints per dag.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk gezond is het allebei niet,
Maar aangezien het door een dokter voorgeschreven word denken mensen automatisch dat het beter voor ze is dan 'drugs'.

Als je kijkt dat Ritalin gewoon een ampfetamine is, kun je gaan kijken wat is beter voor me?

Maar zoals ik al eerder zei, stoppen met blowen is altijd positief! en kijk verder wat de tests en de evt. medicijnen met je doen.

Aangezien de Ritalin bij mij NIET aansloeg, had ik het gewone effect van ampfetamine.(speed)
Hierdoor sloopte het mijn lichaam wel redelijk, misschien bij mensen bij wie het wel aanslaat dit veel minder is...

Maar het blijft gewoon ALLEMAAL troep, wat je ook van de dokter krijgt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik rook al 2,5 jaar iedere dag trouw mijn jointje, en in het weekeind soms wel 3 of 4 gram per dag
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 dag blowen per 1.5 maand ofzo, heb echt geen behoefte om het meer te gaan doen, het blijft leuk zo :wink:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik blow ongeveer 2x per week vrijdag en zaterdag maar nu zit ik in mijn se week en heb ik ook wel vorige week niet gesmoord en dit weekend ook niet en komend weekend ook niet.
Ik plan het eigenlijk nooit komt meestal spontaan, had zon verslaving test gedaan daar kwam uit dat ik niet verslaafd ben maar dat het slecht is dat ik het niet plan of zo :confused:
plannen jullie het wel dan?
Het is bij mij ook meer een automatisme dat ik denk dat mijn weekend niet leuk is zonder blowen dus ja daar moet ik nog aan werken.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blow de laatste tijd weer een stuk meer. Had mezelf voorgenomen om te minderen en dat is ook een tijdje gelukt. Maar ja, dan is het mooi weer, lig je op een heuveltje langs het water met een gitaar in je hand in de buurt van alle beautiful people en dan ga je er toch weer automatisch in mee. Niet mee met die zogenaamde beautiful people, maar mee in je eigen realistische illusie dat schijt hebben aan alles gewoon echt beter is...gewoon omdat het ook echt beter is.

Tjah, kan niet zeggen dat ik me ervoor schaam ofzo. In verslavingen geloof ik niet...niet voor mezelf in ieder geval. Als ik wil stoppen, dan kan ik stoppen. Voor mij is het allemaal 1 groot examen, 1 groot experiment. En je kan het, in dit leven in ieder geval, maar 1 keer doen...En tussen slagen of falen zit geen verschil voor mij. Dat is geruststellend, maar tegelijkertijd ook angstaanjagend soms.

There`s no succes like failure..and failure is no succes at all - Bob Dylan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."