#1
ik rook ook 2 a 3 jointjes s'avonds na m'n werk, en in het week end rook ik vanaf ik wakker ben, is ook bijna 10 gr per week.. doe dit nu bijna 8 maanden.smoker41 zei:vind het zelf heel raar dat hier op een drugsforum
je raar word bekeken als je zegt dat je 10 gram op de week smoort
zo zie je maar dat hier toch veel opscheppers en mensen die nog in hun eigen geloven zitten
Maar ik geef toe, wanneer ik geen meer heb voor het slapen, slaap ik bijna niet, en zweet ik echt heel veel. maar voor de rest heb ik geen problemen, ik geraak elke dag om 5u uit m'n bed om te gaan werken, dus voor mij dat geen probleem
Heb liever elke dag jointje of 2 dan, elke dag een paar pinten of glazen wijn te drinken
ps: ik ben 23