#1
hehe ja de muziek klinkt wanneer stoned echt goddelijk 


PepTalk zei:Chemical zei:ik heb zelf nog nooit een slechte ervaring met wiet gehad, rook het wel altijd puur. Vaak lachkicks of ook gewoon een enorm gelukkig gevoel. Doe het wel maar 1x per 1.5 maand ofzo en dat is bewust.
Over die opmerking van beginnende shyzofrenie heb ik het volgende te zeggen: Blijvende hersenschade van wiet is alleen van toepassing bij kinderen van 0-15 jaar ongeveer. Oudere gebruikers hebben geen kans op blijvende hersenschade, wetenschappelijk bewezen![]()
Kun je deze wetenschappelijke onderzoeken onder onze neus duwen? Volgens mij heb jij dit zelf verzonnen als excuus dat het toch niet slecht voor je is.
Het is waar, bij jongere niet volwassen mensen heeft het meer schade aangezien hun hersenen nog in ontwikkeling zijn.
Bij volwassen mensen treed er toch nog zeker hersenschade op. Dit dan misschien niet op de manier net als alchol, waarbij er gewoon een hoop hersencellen afsterven. Maar hoe wil jij de verschijnselen van dagelijkse gebruikers noemen? Vergeetachtigheid, onverschilligheid, depressies enz enz. Toch allemaal nare effecten die uit je hersens komen....
Chemical zei:PepTalk zei:Chemical zei:ik heb zelf nog nooit een slechte ervaring met wiet gehad, rook het wel altijd puur. Vaak lachkicks of ook gewoon een enorm gelukkig gevoel. Doe het wel maar 1x per 1.5 maand ofzo en dat is bewust.
Over die opmerking van beginnende shyzofrenie heb ik het volgende te zeggen: Blijvende hersenschade van wiet is alleen van toepassing bij kinderen van 0-15 jaar ongeveer. Oudere gebruikers hebben geen kans op blijvende hersenschade, wetenschappelijk bewezen![]()
Kun je deze wetenschappelijke onderzoeken onder onze neus duwen? Volgens mij heb jij dit zelf verzonnen als excuus dat het toch niet slecht voor je is.
Het is waar, bij jongere niet volwassen mensen heeft het meer schade aangezien hun hersenen nog in ontwikkeling zijn.
Bij volwassen mensen treed er toch nog zeker hersenschade op. Dit dan misschien niet op de manier net als alchol, waarbij er gewoon een hoop hersencellen afsterven. Maar hoe wil jij de verschijnselen van dagelijkse gebruikers noemen? Vergeetachtigheid, onverschilligheid, depressies enz enz. Toch allemaal nare effecten die uit je hersens komen....
was op canvas, een overheidszender in belgie. Ze deden tests op muizen die het equivalent zijn van kinderen tussen 10 en 15 jaar, ze gaven die muizen wat gelijk staat aan 2 joints per dag , daarna wachtten ze tot alle cannabis uit hun lichaam was en het bleek dat het geheugen van die muizen helemaal kapot was. Daarna deden ze diezelfde testen op muizen die het equivalent zijn van oudere tieners, rond 18 jaar. Deze muizen hadden helemaal geen schade opgelopen en presteerden heel goed op de tests toen alle cannabis uit hun bloed was.
PepTalk zei:Aangezien het een Vlaamse zender en onderzoek is het ik zowiso al mijn twijfels. het onderzoek was gekocht van de BBC
Maar hoe kun je een ene muis hebben die een kind van 15 voorsteld en dan een andere muis is gewoon een volwassen iemand??
Verder zijn muizen dieren die niet kunnen denken.Muizen hebben wel een geheugen, bij de test moesten ze een plaats zoeken die ze kenden voor ze met thc begonnen. Wij mensen daar integen wel ( althans hier in Nederland he) Daardoor hebben wij een veel ingewikkeldere hersenwerking, en kun je het naar mijn mening de schadelijkheid van wiet op de hersens niet vergelijken met 2 verschillende muizen.
Maar dit is totaal offtopic dus laten we er maar over ophouden, jij steekt je joint op met de gedachten dat er geen schade optreed, ik doe hetzelfde met de gedachtes dat ik weer 1 groot gat in mijn geheugen kerf. dan heb je mijn laatste post weer niet gelezen, ik ben zelf maar 15 dus ik weet dat ik nog steeds mijn hersenen ermee beschadig, daarom doe ik het ook maar 1x per 1/2 maand
De schadelijke gevolgen op de hersenen merk je vanzelf zodra je veel gaat blowen, niet aan te raden dus. Dan merk je het, tot als je eens 2-3 weken helemaal niet blowt, dan ben je weer de oude, van voor je eerste joint.
OT:
Als je dagelijks blowt niets, doe je het af en toe met vrienden is het super leuk, gezellig en kan het een speciale avond zijn. Doe je het af en toe alleen is het heerlijk om gewoon even tot rust te komen en lekker na te denken.
Bij het te vaak gebruiken gaat gewoon het speciale eraf en word het meer een gewoonte.
Zoals er werd gevraagt, een wetenschappelijk bewijs:Chemical zei:PepTalk zei:Aangezien het een Vlaamse zender en onderzoek is het ik zowiso al mijn twijfels. het onderzoek was gekocht van de BBC
Maar hoe kun je een ene muis hebben die een kind van 15 voorsteld en dan een andere muis is gewoon een volwassen iemand??
Verder zijn muizen dieren die niet kunnen denken.Muizen hebben wel een geheugen, bij de test moesten ze een plaats zoeken die ze kenden voor ze met thc begonnen. Wij mensen daar integen wel ( althans hier in Nederland he) Daardoor hebben wij een veel ingewikkeldere hersenwerking, en kun je het naar mijn mening de schadelijkheid van wiet op de hersens niet vergelijken met 2 verschillende muizen.
Maar dit is totaal offtopic dus laten we er maar over ophouden, jij steekt je joint op met de gedachten dat er geen schade optreed, ik doe hetzelfde met de gedachtes dat ik weer 1 groot gat in mijn geheugen kerf. dan heb je mijn laatste post weer niet gelezen, ik ben zelf maar 15 dus ik weet dat ik nog steeds mijn hersenen ermee beschadig, daarom doe ik het ook maar 1x per 1/2 maand
De schadelijke gevolgen op de hersenen merk je vanzelf zodra je veel gaat blowen, niet aan te raden dus. Dan merk je het, tot als je eens 2-3 weken helemaal niet blowt, dan ben je weer de oude, van voor je eerste joint.
OT:
Als je dagelijks blowt niets, doe je het af en toe met vrienden is het super leuk, gezellig en kan het een speciale avond zijn. Doe je het af en toe alleen is het heerlijk om gewoon even tot rust te komen en lekker na te denken.
Bij het te vaak gebruiken gaat gewoon het speciale eraf en word het meer een gewoonte.
SittaMan zei:Zoals er werd gevraagt, een wetenschappelijk bewijs:Chemical zei:PepTalk zei:Aangezien het een Vlaamse zender en onderzoek is het ik zowiso al mijn twijfels. het onderzoek was gekocht van de BBC
Maar hoe kun je een ene muis hebben die een kind van 15 voorsteld en dan een andere muis is gewoon een volwassen iemand??
Verder zijn muizen dieren die niet kunnen denken.Muizen hebben wel een geheugen, bij de test moesten ze een plaats zoeken die ze kenden voor ze met thc begonnen. Wij mensen daar integen wel ( althans hier in Nederland he) Daardoor hebben wij een veel ingewikkeldere hersenwerking, en kun je het naar mijn mening de schadelijkheid van wiet op de hersens niet vergelijken met 2 verschillende muizen.
Maar dit is totaal offtopic dus laten we er maar over ophouden, jij steekt je joint op met de gedachten dat er geen schade optreed, ik doe hetzelfde met de gedachtes dat ik weer 1 groot gat in mijn geheugen kerf. dan heb je mijn laatste post weer niet gelezen, ik ben zelf maar 15 dus ik weet dat ik nog steeds mijn hersenen ermee beschadig, daarom doe ik het ook maar 1x per 1/2 maand
De schadelijke gevolgen op de hersenen merk je vanzelf zodra je veel gaat blowen, niet aan te raden dus. Dan merk je het, tot als je eens 2-3 weken helemaal niet blowt, dan ben je weer de oude, van voor je eerste joint.
OT:
Als je dagelijks blowt niets, doe je het af en toe met vrienden is het super leuk, gezellig en kan het een speciale avond zijn. Doe je het af en toe alleen is het heerlijk om gewoon even tot rust te komen en lekker na te denken.
Bij het te vaak gebruiken gaat gewoon het speciale eraf en word het meer een gewoonte.
http://www.webmd.com/mental-health/news/20030701/heavy-marijuana-use-doesnt-damage-brain
Tja, als je nu nog zegt dat dit gewoon een excuus is om jezelf te doen geloven dat het niet schadelijk is, dan ben je zelf toch maar naief: je gelooft alleen je eigen visie op deze drug, je eigen FOUTE visie.
Of ga je zeggen dat de wetenschap fout is, en dat jij, met je eige gedachten, waar eigenlijk geen enkele bron van is, buiten de mondopmond-praatjes, gelijk hebt?
Freggae zei:Wat is zo leuk aan blowen?
- Je wordt er ongelofelijk chill van, gewoon zo relaxed.
- Je kan zo hard lachen, ook al is er niets om mee te lachen.
- Muziek wordt zoveel intenser, zo veel mooier en aangenamer om naar te luisteren.
- Na een jointje smaakt je eten stukken, stukken beter.
- Samen met vrienden versterkt het het 'samenzijn gevoel', je bent samen scheef, en maakt samen meer plezier.
- Een joint smaakt honderd maal beter dan een gewone sigaret, en je hebt er ook iets aan.
- Je slaapt beter, aangezien je relaxeter bent.
- Pijn wordt vaak verdoofd, sterk verminderd.
- Het is goedkoper dan alchohol, bij mij toch ^^ (Woon in belgië!)
- Je leert in een klap honderden nieuwe vrienden kennen (Ja, hier komt wss commentaar op -.-)
enz...
Conclusie: Voordelen > Nadelen
Ps. er zijn 100% zeker 'grove' nadelen, maar naar mijn denken wegen die zeker op tegen de voordelen. En zo denk ik er altijd over, en zo zal ik er altijd over blijven denken, desondanks ik het gestopt ben.
Angramar Temenos zei:Ik krijg er nare effecten van als ik veel of lang achter elkaar blow. Een jointje roken is lekker, maar als ik de hele dag stoned ben word ik paranoide, krijg ik rare visuals (heel erg versterkte hppd), en het gevoel dat ik mensen in m'n hoofd hoor denken, echt heel creepy, dan kijk ik iemand aan en hoor ik zijn/haar gedachtes. Ik ben een tijdje geleden gestopt, nu blow ik ong. 2-3 keer per maand, en dan ook een paar trekjes op feestjes of i.c.m andere drugs, meer dan dat hoeft ook niet meer.
bier zei:Angramar Temenos zei:Ik krijg er nare effecten van als ik veel of lang achter elkaar blow. Een jointje roken is lekker, maar als ik de hele dag stoned ben word ik paranoide, krijg ik rare visuals (heel erg versterkte hppd), en het gevoel dat ik mensen in m'n hoofd hoor denken, echt heel creepy, dan kijk ik iemand aan en hoor ik zijn/haar gedachtes. Ik ben een tijdje geleden gestopt, nu blow ik ong. 2-3 keer per maand, en dan ook een paar trekjes op feestjes of i.c.m andere drugs, meer dan dat hoeft ook niet meer.
Zijn dat dan ook echt zijn/haar gedachtes of denk je dan dat dat zijn/haar gedachtes zijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."