Aangezien het een Vlaamse zender en onderzoek is het ik zowiso al mijn twijfels
![:grin:]()
. het
onderzoek was gekocht van de BBC
Maar hoe kun je een ene muis hebben die een kind van 15 voorsteld en dan een andere muis is gewoon een volwassen iemand??
Verder zijn muizen dieren die niet kunnen denken
.Muizen hebben wel een geheugen, bij de test moesten ze een plaats zoeken die ze kenden voor ze met thc begonnen. Wij mensen daar integen wel ( althans hier in Nederland he
![:wink:]()
) Daardoor hebben wij een veel ingewikkeldere hersenwerking, en kun je het naar mijn mening de schadelijkheid van wiet op de hersens niet vergelijken met 2 verschillende muizen.
Maar dit is totaal offtopic dus laten we er maar over ophouden, jij steekt je joint op met de gedachten dat er geen schade optreed, ik doe hetzelfde met de gedachtes dat ik weer 1 groot gat in mijn geheugen kerf.
dan heb je mijn laatste post weer niet gelezen, ik ben zelf maar 15 dus ik weet dat ik nog steeds mijn hersenen ermee beschadig, daarom doe ik het ook maar 1x per 1/2 maand
De schadelijke gevolgen op de hersenen merk je vanzelf zodra je veel gaat blowen, niet aan te raden dus.
Dan merk je het, tot als je eens 2-3 weken helemaal niet blowt, dan ben je weer de oude, van voor je eerste joint.
OT:
Als je dagelijks blowt niets, doe je het af en toe met vrienden is het super leuk, gezellig en kan het een speciale avond zijn. Doe je het af en toe alleen is het heerlijk om gewoon even tot rust te komen en lekker na te denken.
Bij het te vaak gebruiken gaat gewoon het speciale eraf en word het meer een gewoonte.