Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yupyup ik blow al e goeie 26 jaar en heb nooit problemen gehad om aan goeie weed te geraken...tot de checkpoint zijn deuren dicht deed...nu moet ik +-200km rijden om deftig groen te vinden...ik ga naar Goes...wat een verschil met de cp...totaal geen wachttijden..geen parkeerproblemen en vriendelijke bediening... EN GEEN FRANSEN DIE DE BOEL VERZIEKEN.. wat ik wel hypocriet vind is het gelul ivm met overlast aan de cp...oke...er kwam (te) veel volk op sommige dagen...maar moest de cp een meubelzaak zijn dan zou niemand spreken over dit probleem...men zou zeggen dat de zaak goed draait...en zou men de belgen en fransen met open kassa (armen) ontvangen... grtz"