#1
Mijn vraag is: in welk(e) land(en) is marihuana het goedkoopst?
Cloud777 zei:Mijn vraag is: in welk(e) land(en) is marihuana het goedkoopst?

Maar wat voor kwaliteit heb je dan in Zuid Afrika?pipodeclown zei:http://www.ekudos.nl/artikel/32026/de_prijs_van_cannabis_rond_de_wereld
Chemical zei:wow in nederland 10 euro per gram ? In belgie heb je voor 12 euro ofzo amnesia...
acidboy zei:Chemical zei:wow in nederland 10 euro per gram ? In belgie heb je voor 12 euro ofzo amnesia...
Die opmerking snap ik niet.
daar wordt dan ook veel meer geblowd dan hierilyas zei:Hangt ervan af waar je zoekt, hier in belgië betaal ik 5-6 euro per gram (hangt van dealer zijn humeur af) voor wiet (qua qualiteit, weet de soort niet) waar je in de shop makkelijk 8-9 euro betaalt.
In spanje is het ook goedkoop als je de juiste man tegen het lijf loopt, maar dan moet je hasj pakken. De wiet daar trekt op niet veel.
En voor de rest weet ik het niet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."