Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(domme?) vraag

(domme?) vraag

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: :grin:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon roken, hoesten kan gebeuren, gebeurt bij mij ook vaak. Ook al rook ik en blow ik vrij veel dus mijn conclusie is... veel succes
Nu ik er zo over denk, ik heb ooit in dezelfde situatie gezeten als jij. Ik heb, gewoon gerookt zonder te stoppen en toen kreeg ik mijn rapport in handen.
de goede oude tijd :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook uit een jointje zuigen en terwijl de rook in je mond hangt nog een keer extra adem halen zodat de rook met de lucht mee je longen in gaat :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
neem een trek, dan zit de rook in je mond en dan adem je zoals je anders ademt de rook in je mond in je longen.
je hoeft je er natuurlijk niet voor te schamen dat je dat nog niet fatsoenlijk kunt, iedereen heeft het moeten leren.
succes en geniet ervan
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet op jou als je je daar soms zorgen over maakte :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik begon met hele kleine trekjes met gewone lucht erbij. Ik heb heel gevoelige longen dus een hele trek in 1 keer naar binnen werken is voor mij nog steeds moeilijk, daarom dat ik meerdere trekjes na elkaar neem. Minder belasting maar krijg je toch genoeg binnen. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Damn, wat een vraag...
Net als "hoe maak je een snuifbuis" :tearsofjoy:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.
I
IZ420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je de warme rook niet verdraagt kan je het doen met een bong waar je water en/of ijs in doet. Dan wordt de rook afgekoelt.
Als je handig bent kan je dit zelf in elkaar knutselen =]
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je normale shotjes kan hebben kan je een hijs helemaal hebben.

Zuig aan je blow/peuk als een rietje, maar in plaats van daarna te slikken, adem je in.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aangezien je niet vaak dingen rookt zul je waarschijnlijk nog redelijk vaak hoesten. Adem de rook dus zo in dat je ervan moet hoesten. Zo weet je zeker dat je het over je longen doet :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.
Klik om te vergroten...

Op wie reageerde je met deze post?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee ik loop nu bij de psychiater omdat ik me teveel zorgen maakte over posts hier,
dat is nu eindelijk opgelost.
D
DesarguesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoals iedereen al zegt: trekje van je joint nemen en daarna rustig inademen. Eerste paar keer hoef je helemaal niet per see te hoesten, als je het rustig aan doet en gewoon de tijd neemt.

Eerste tijd dat ik rookte had ik altijd vooral last van m'n strotklepje, die voelde ik onwijs goed en vooral die had last met de hete rook. Blow nu een jaar en voel het nog steeds wel eens.

Ik vind hoesten niet echt een indicatie dat je het goed doet. Ik zou zeggen: ga op een stoel zitten of zorg dat je ergens lekker ligt ( tuinstoel) en rook je jointje. Als ik dit zelf doe heb ik altijd dat ik het bloed met THC door m'n aderen voel stromen. Eerst naar je benen, dan terug omhoog, hele lijf, armen en dan je hoofd. Dan weet ik weer een lekker jamba heb gerookt :stoned: vind dit een veel fijnere indicatie dan hoesten :mrgreen:
(persoonlijk blijf ik dit houden, ik rook er soms wel meerdere per dag en eigenlijk elke dag wel, als ik me op het gevoel concentreer en er rustig voor ga zitten, dan voel ik het bij elke hijs....

Tip: als je de smaak ranzig vind, probeer dan eens rein claude limonade ( van die groene limonade). Vind het erg lekker en het interfereert niet zo met je joint zodat je bij je eerste slok eerst zo'n tabak smaak in je mond krijgt voordat je de limonade proeft.....

:wave:
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#15
kankerstoned fuck jullie
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
Nee ik loop nu bij de psychiater omdat ik me teveel zorgen maakte over posts hier,
dat is nu eindelijk opgelost.
Klik om te vergroten...

Gelukkig maar.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben er ook blij mee en het heeft m'n levenskwaliteit behoorlijk verbeterd.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#18
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
Klik om te vergroten...

zo iedereen blij en Klaas hoeft niet meer naar de shrink :P

Als je een flinke hijs kan nemen, praten zonder het uit te blazen, dan rook je aardig over de lungs lijkt mij :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jup, zodra 't in je longen zit kan je gewoon praten, dan weet je dat je hijs diep genoeg is gegaan.
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#20
:sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."