Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(domme?) vraag

(domme?) vraag

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik weet nog goed dat ik een aantal jaartjes geleden ook mijn eerste hijs nam van een joint..
ik deed er ook bij slikken kei vervelend gewoon..


:wave:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Towelie zei:
Ey, sorry voor late reactie, maar is gelukt , mede dankzij jullie reacties :hearteyes: Eerst zuigen, dan inhaleren, werkte gewoon goed, eerst wat hoesten, bij sommige echt harde hijsen nog steeds, maar gaat al stuk beter, thx u guys! :grin:
Klik om te vergroten...

Welkom bij de club :stoned:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#3
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.
Klik om te vergroten...

Nou... Domme vragen bestaan denk ik wel.
Misschien zijn ze beter te indiceren als: retorische vragen. :sunglasses:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.
Klik om te vergroten...

Domme vragen bestaan zeker wel, sta je bij de bakker, heb je 3 broden in je hand, vraagt iemand;
Zo, wat doe jij hier dan? J@()*$#POJLJ#$(*P!@(*#)!@*#HJ

Dat vind ik echt wel een domme vraag!!

// ONTOPIC
Weetje wat je moet doen, een scheur nemen en dan denken dat je moeder eraan komt, dan inhaleer je automatisch, HUUUUUUH me moeder (net doen alsof je schrikt)
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor mensen die niet tegen de warme rook kunnen :

steek de joint tussen je wijs en middelvinger , rol al je vingers op tot je een cilinder bekomt ( laat de joint tussen je vingers).Vervolgens gebruik je je andere hand en leg je dat hand onder je andere hand , Dus je gebruikt het als "grondvlak" van de cilinder.(eigenlijk gewoon om het luchtdicht te make).
Vanboven zal er nog een opening zijn waar je dus aan kan trekken.

Moeilijk uitleg mss maar toch wel een handig trucje , ik vind het meer effect hebben (het komt harder aan omdat je harder kan trekken) .En het voelt frisser aan! :wink:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.
Klik om te vergroten...

Domme vragen bestaan zeker wel, sta je bij de bakker, heb je 3 broden in je hand, vraagt iemand;
Zo, wat doe jij hier dan? J@()*$#POJLJ#$(*P!@(*#)!@*#HJ

Dat vind ik echt wel een domme vraag!!
Klik om te vergroten...

Dat noemt men dus: de retorische vraagstelling.
Want het klinkt nogal denigrerend, Domme vragen.
Misschien geef jij hier gewoon de domme antwoorden :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
acidboy zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme mensen.
Klik om te vergroten...

daar heb je gelijk in :grin:
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
oom klaas waarom zeur je zoveel je zegt bijna niks positief :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."