Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet meenemen naar Spanje

Wiet meenemen naar Spanje

13 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
als je het meeneemt.....by the ballz...
F
FantanLid
Hallo, ik heb familie in Spanje en ga er dit jaar weer naar toe.
Vorig jaar heb ik daar met m'n nicht Spaanse wiet gesmoked, en dat is ook het enige wat ze paft. Gewoon organische, simpele, wietjes. Ik ga met de auto naar spanje en ik wil voor haar een goeie haze meenemen uit Amsterdam.
Ik ben vaker met de auto gegaan en nooit gecontroleerd, maar dit kan natuurlijk wel gebeuren.

Hebben jullie tips, of ervaringen, hoe ik het het best kan meenemen (een vriend van me zei dat ik het beter in een pot chocopasta kan stoppen) of ik het sowieso beter thuis moet laten?

Peace.
Z
Zazuu.Lid
Ga je met je ouders?
D
DubzLid
Gewoon hopen dat je niet gecontroleerd wordt.

Als er drugshonden aan te pas komen ben je sowieso de lul, ook al heb je het in zeventien zakjes vaccuum verpakt in een pot pindakaas en vervolgens in beton gestort in je reserveband. Die ruiken het toch wel. No kidding.
F
FantanLid
Zazuu. zei:
Ga je met je ouders?
Klik om te vergroten...

Ik reis met m'n vader en zus. M'n familie weet dat ik blow, maar ze weten natuurlijk niet dat ik van plan ben wat mee te nemen.
p
psych-outLid
je kan beter je wiet thuis laten, zo heb je geen kans om gevat te worden en in Spanje kan je snel genoeg op straat wat van dealertjes kopen.
Z
Zazuu.Lid
psych-out zei:
je kan beter je wiet thuis laten, zo heb je geen kans om gevat te worden en in Spanje kan je snel genoeg op straat wat van dealertjes kopen.
Klik om te vergroten...

Hij wilde juist wiet meenemen vanuit Nederland.
Als je het wilt proberen en je gaat met je ouders heb je wel de beste
omstandigheden. Bedenk wel voor jezelf wat de gevolgen kunnen zijn
als je gepakt wordt. Niemand zal er blij mee zijn. Maar ik schat de kans
heel klein dat ze je eruit pikken, vooral als je met je ouders gaat.

Jij beslist.
F
FantanLid
psych-out zei:
Klik om te vergroten...

Nou het is niet zo dat ik moet blowen als ik in Spanje ben.. daar gaat het niet om. Maar ik wil voor m'n nicht een gekke, gekke haze mee nemen en samen met haar knetter stoned in Spanje worden .
Maar de beslissing neem ik nog . Bedankt in ieder geval voor het plaatsen van reacties.
s
sjelepopiLid
Heb je op je auto van die stangen waar je een dakkoffer op kunt monteren. Zo ja, moet je ff kijken of je iets open kunt maken, want bij mij zijn die stangen hol. En daar gaat mooi het een en ander in.
Mocht een hondje wat ruiken zal je hele auto uitgespit worden, maar ze zullen niks vinden. :rock:
J
JoekeBouwsemaLid
Drugshonden zul je niet tegenkomen, en als je met je pa en zusje rijd controleren ze waarschijnlijk nooit.. niet de doelgroep. hf
m
mattskovicLid
gewoon opsturen via post in envelope en de wiet in een zo'n strijkzak doen :rock: ( wel aangetekend versturen :tearsofjoy: eet je 99,9999999% zeker dat het op de juiste bestemming aankomt )

off-topig: was et nu in spanje of portugal waar het de drugs wet versoepelt was?
P
PepTalkLid
mattskovic zei:
gewoon opsturen via post in envelope en de wiet in een zo'n strijkzak doen :rock: ( wel aangetekend versturen :tearsofjoy: eet je 99,9999999% zeker dat het op de juiste bestemming aankomt )

off-topig: was et nu in spanje of portugal waar het de drugs wet versoepelt was?
Klik om te vergroten...

Portugal, http://sargasso.nl/archief/2009/04/09/l ... islukking/

In Tsjechië is het beleid nu ook versoepeld! : http://azarius.nl/news/321/Tjechische_r ... ezit_goed/

Weet verder niet hoe betrouwbaar een persbericht van Azarius is..
m
marl242boroLid
Misschien ben je al wel terug uit Spanje ... ... Aangetekend opsturen is GEEN goeie tip hoor toen ik vier maand in spanje was werd ik overvallen daardoor stuurde de bank mijn duplikaat bankkaart aangetekend op naar mij in spanje. Die is niet aangekomen dus dat zou ik zeker niet doen..;
Wat ik je wel zou aanraden is niets meenemen maar daar ter plaatse MOET je goeie stuff vinden spanje is een buurland van Marrocco en Ik ben er zeker van dat je wa zoekt miss via je nicht in spanje,zij rookt dus zal ze wel enige connectie hebben met dealers... ... ... zoek en je zal zeker goeie hasj--:)
posting.php?mode=reply&f=1&t=24789&sid=dabd3d0a3aebe260f15f165f084eca05#
L
Lid 6909Lid
gewoon meenemen, gebeurt niks.

in je tas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."