#1
Toch behoor je op school gewoon nuchter te zitten.
lysergine25 zei:hohohoh,
je psychiater schrijft je recept uit niet ik ouwe !!
en als de man het ok vind dat jij je helemaal tam blowed tot een bleke dropout in de bijstand dan moet de man mischien maar stoppen met dokteren..... wat een prutser.
Ze moeten kinderen waarbij ADHD wordt vastgesteld meer voorlichting geven over drugs, en duidelijk maken dat veel ADHD'ers erg verslavingsgevoelig zijn.lysergine25 zei:hohohoh,
ze moeten blowen pas toestaan na de 21 jaar vind ik ....
BlackRobBlunt zei:What is this shit. Eerst drugs, dan school. Prioriteiten stellen gast.
BlackRobBlunt zei:What is this shit. Eerst drugs, dan school. Prioriteiten stellen gast.

Oom Klaas zei:Toch behoor je op school gewoon nuchter te zitten.

ja, indd! En iedereen die je aankijkt omdat ze weten dat je stoned bent... en dan met je gaan kloten. Erg vervelendsjaak herremans zei:Vond stoned in de klas zitten echt niet normaal vervelend, zo duurde het alleen maar langer en zit je daar met je stonede bek tussen al die nuchtere mensen, nee echt niets voor mij!
KapiteinPinda zei:Verbeter me als ik me vergis, maar volgens mij komt dit omdat mensen met ADHD minder van het hormoon dopamine aanmaken. Dopamine zorgt voor de aanmaak van endorfine, een hormoon waardoor je de emotie "geluk" ervaart. Blowen zorgt ook voor de aanmaak van dopamine, waardoor je lichaam uiteindelijk stopt met het maken ervan - je lichaam heeft immers al genoeg dopamine door het blowen. Hierdoor zul je minder endorfine krijgen op momenten dat je nÃet blowt, en kortgezegd, voel je je kut.
Dit is niet alleen met blowen maar ook met andere drugs. Het gaat namelijk niet om resistentie tegen de drugs, maar de verslavingsgevoeligheid.
Ik weet niet of ik het precies goed heb met de namen van de hormonen - ik ben geen bioloog - maar ik geloof dat het hier op neer komt.
Katatonia zei:BlackRobBlunt zei:What is this shit. Eerst drugs, dan school. Prioriteiten stellen gast.
Ik schiet tijdens een paddo-trip niet in de stress dat ik een maatschappij-uitzuigende nietsnut ben.
En jij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."