Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssluiting coffeeshops MENING

sluiting coffeeshops MENING

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het sluiten van coffeeshops is naar mijn mening zinloos.
Het brengt alleen maar meer mensen op de straat voor dope.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bergen op Zoom meldt zich.... :angry:
Nu is er nog veel politiecontrole na de sluiting van de shops vorige week. Maar het is een kwestie van afwachten en dan vieren de drugsrunnertjes feest hier. En dan beginnen de problemen pas echt. Want die mannekes springen gewoon op je motorkap als je niet uitkijkt.
Ik geef liever m'n goeie geld aan de shop weg, dan aan die frusties.
Er zijn vele manier om eraan te komen en zo lukt het ons ook wel. Maar het handige 'ff naar de shop' is er niet meer bij en daar hebben we nu al last van!
En we doen geen vlieg kwaad met ons goei gedrag :smoke:

Laten ze gewoon enkel de Belgen weren (sorry Belgen :flushed: ), dan kunnen wij tenminste gewoon ons jointje roken.
Ik heb aan een uitvalsweg naar belgie gewoond hier, bij een shop, en last van de Belgen? Ik niet hoor. Tja, het was wat drukker zo tegen 20.00uur. Parkeren kunnen ze ook niet :P Maar who cares?
Ze gaan toch ook weer weg...
Domste beslissing ever.

Ik heb ook 2 zoontjes. Ik zou liever hebben dat ze naar de shop gaan straks als ze wat groter zijn, dan dat ze het ergens halen waar het daglicht helemaal niet komt.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ehm.. heb ik iets gemist? Sinds wanneer is het zeker dat alle coffeeshops gesloten gaan worden?
J
JoeDutchCoastLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap de reden tot sluiting wel.
Maar vind het niet echt nodig.

Ik vind het vreselijk irritant, als je bijv naar de shop gaat, en der komen van die snotneusjes naar je toe die vragen of je wiet voor ze wilt halen.
Als jochies van 13/14 al lopen te blowen, snap ik idd wel wrom mensen gaan klagen en de shops dicht willen hebben.

Maar mensen die blowen en het gwn relaxend vinden, voor die mensen moeten de shops gwn open blijfen.
Je kan niet iets geven en dan ineens afnemen, nederland haed er eerder aan moeten denken vind ik.
Nu lijkt het me nogal moeilijk om alle shops te sluiten.
Alleen amsterdam al, zoveel toeristen komen daarheen voor de shops.
Het zal zeker wel rellen veroorzaken als alle shops sluiten!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ImmortalTech zei:
Ehm.. heb ik iets gemist? Sinds wanneer is het zeker dat alle coffeeshops gesloten gaan worden?
Klik om te vergroten...

Niet alle, maar vorige week zijn ALLE shops in Bergen op zoom en roosendaal definitief gesloten.
Ook Middelburg en heel zeeuws-vlaanderen zit zonder. Het is nu of Goes of Breda geworden als ik me niet vergis.
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
sjaak herremans zei:
Hele documentaire over de situatie in amerika, hier groeien we naartoe als we de shops gaan sluiten lijk. Boeiend filmpje hoor :P Snap sowieso niet dat shops moeten sluipen omdat er te veel toeristen op af komen, ligt het probleem dan niet bij de omliggende landen en niet NL

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... b=1&dur=3#
Klik om te vergroten...

Nee, belgie en frankrijk hebben er geen last van, integendeel doordat 'hun volk' hier wiet kan halen hebben ze zelf minder dealers.

Verder is het onmogelijk de coffeshops open te houden vanwege de toenemende druk van de EU.
Ook probeert de overheid het te verbieden aangezien je van blowen lui word-> Luie mensen werken niet of minder veel/hard waardoor er minder belasting binnen komt-> hierdoor kan het onderwijs niet betaald worden, zitten bejaardetehuizen overvol en sta je elke dag uren in de file's.

Jullie zeggen allemaal dat je van blowen een 'chiller' medemens word en iedereen in z'n waarde kan latem, en dit klopt ook. Maar ikzelf en naar ik begrijp hebben de meeste blowers ook een vergroot inlevingsvermogen, dus probeer je eens in te leven in de politici.

Verder vind ik hetzelf natuurlijk zeker net zo erg dat de shops sluiten, maar ik kan het ook begrijpen.

Er zit gelukkig nog wel 1 voordeel aanvast, de wiet verdwijnt in het criminele circuit waardoor het een stuk goedkoper word dan in de shop. Alhoewel de kwaliteit en betrouwbaarheid hier op moet inleveren natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Indeed :stoned:, maar denk dan wel van ja---> Maaaar :P Wiet is ook een "beetje"(<--voor de haters...) cultureel erfgoed hea :P , naast de kaas en klompen past binnen het kader ook toch echt wel een jointje(toch?) :stoned: , maar je hebt wel gelijk man. ik snap ook wel dat ze er problemen over maken, maar soms kun je dingen beter accepteren dan er over te lopen frusteren :P en of ze het nou willen of niet als coffeeshops worden verboden dan word dat baantje al snel door gegeven aan de ondergrondse ratten :P en of iedereen daar zo blij mee is :confused: , maar zoals jy ook al zei dan gaat de kwaliteit/betrouwbaarheid ook achteruit dat dus ook de ontspannings meter reduceerd :kots: en het aantal gebruikers (waarschijnlijk) afneemt. wat de overheid waarschijnlijk dus al van plan is :kots: maarja blowe doe je met mate en je moet er zkr niet in door draaien, overal waar te voor staat is te veel :) :P (duuuuh) et puis na de pil is het leven ook nog steeds chill :wink:

Peace out :stoned: Maar peptalk je brengt wel waarheid :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."