#1
Het sluiten van coffeeshops is naar mijn mening zinloos.
Het brengt alleen maar meer mensen op de straat voor dope.
Het brengt alleen maar meer mensen op de straat voor dope.
ImmortalTech zei:Ehm.. heb ik iets gemist? Sinds wanneer is het zeker dat alle coffeeshops gesloten gaan worden?
PepTalk zei:sjaak herremans zei:Hele documentaire over de situatie in amerika, hier groeien we naartoe als we de shops gaan sluiten lijk. Boeiend filmpje hoor :P Snap sowieso niet dat shops moeten sluipen omdat er te veel toeristen op af komen, ligt het probleem dan niet bij de omliggende landen en niet NL
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... b=1&dur=3#
Nee, belgie en frankrijk hebben er geen last van, integendeel doordat 'hun volk' hier wiet kan halen hebben ze zelf minder dealers.
Verder is het onmogelijk de coffeshops open te houden vanwege de toenemende druk van de EU.
Ook probeert de overheid het te verbieden aangezien je van blowen lui word-> Luie mensen werken niet of minder veel/hard waardoor er minder belasting binnen komt-> hierdoor kan het onderwijs niet betaald worden, zitten bejaardetehuizen overvol en sta je elke dag uren in de file's.
Jullie zeggen allemaal dat je van blowen een 'chiller' medemens word en iedereen in z'n waarde kan latem, en dit klopt ook. Maar ikzelf en naar ik begrijp hebben de meeste blowers ook een vergroot inlevingsvermogen, dus probeer je eens in te leven in de politici.
Verder vind ik hetzelf natuurlijk zeker net zo erg dat de shops sluiten, maar ik kan het ook begrijpen.
Er zit gelukkig nog wel 1 voordeel aanvast, de wiet verdwijnt in het criminele circuit waardoor het een stuk goedkoper word dan in de shop. Alhoewel de kwaliteit en betrouwbaarheid hier op moet inleveren natuurlijk.
, maar denk dan wel van ja---> Maaaar :P Wiet is ook een "beetje"(<--voor de haters...) cultureel erfgoed hea :P , naast de kaas en klompen past binnen het kader ook toch echt wel een jointje(toch?)
, maar je hebt wel gelijk man. ik snap ook wel dat ze er problemen over maken, maar soms kun je dingen beter accepteren dan er over te lopen frusteren :P en of ze het nou willen of niet als coffeeshops worden verboden dan word dat baantje al snel door gegeven aan de ondergrondse ratten :P en of iedereen daar zo blij mee is
en het aantal gebruikers (waarschijnlijk) afneemt. wat de overheid waarschijnlijk dus al van plan is
maarja blowe doe je met mate en je moet er zkr niet in door draaien, overal waar te voor staat is te veel
Maar peptalk je brengt wel waarheid 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."