Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet.

Wiet.

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vele mensen gaan kotsen van wiet, opzich.
Pussy's.
Gewoon harder zuigen aan die joint.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat komt doordat je lichaam al die jaren nog nooit thc heeft gehad,en dit is een manier om je te straffen....zo van; daar had je wel eens eerder mee mogen komen... :kots:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies, beter begin je in groep 8 alvast met voorgedraaide, dan kan je in de brugklas meteen pure ww joints wegroken :rock:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Precies, beter begin je in groep 8 alvast met voorgedraaide, dan kan je in de brugklas meteen pure ww joints wegroken :rock:
Klik om te vergroten...

ja is zo is het, jong geleerd is oud gedaan!
Vanaf de eerste woordjes komen ben je klaar voor een joint, dat weet toch iedereen ^^
G
Greggy!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
en gaat dit nog vaak gebeuren? :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kweetnie, ga je nog vaak blowen? :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nathaniel zei:
Kweetnie, ga je nog vaak blowen? :grin:
Klik om te vergroten...

+1 :grin:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Simpel.


THC is geen lichaamseigen stof. De eerste keer dat THC in jouw systeem komt moet jouw lichaam uitvissen wat ermee te doen. Je lichaam moet de link leggen tussen THC en de amandine-receptoren die de effecten teweegbrengen,(ofzoiets iig) dus de eerste keer kan gelijk goedgaan of niet....

Snapje?


Volgende keer een dunnere vijzen met minder tabak en evenveel/meer wiet, tabak is poison.

Komt goed hoor :wink:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!
Klik om te vergroten...

Ehm, tegenwoordig zitten er regels aan de hoeveelheid THC die toegestaan is in de wiet. (vriend van mij heeft een coffeeshop) Vroeger hadden we ook hele sterke wiet, alleen was die wat duurder. Enne, ik ging vroeger altijd gruis halen bij The Greenhouse in Rotterdam, 6 gram voor 25 piek en als je vier geeltjes kocht dan kreeg je er een gratis geeltje bij. 30 gram echt goede gruis voor 100 piek.... Ja, dat waren de tijden...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
sarcasm zei:
Ja, dat waren de tijden...
Klik om te vergroten...
Zelfs de nostalgie was vroeger beter :(
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
sarcasm zei:
Exceptional Insight zei:
Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!
Klik om te vergroten...

Ehm, tegenwoordig zitten er regels aan de hoeveelheid THC die toegestaan is in de wiet. (vriend van mij heeft een coffeeshop) Vroeger hadden we ook hele sterke wiet, alleen was die wat duurder. Enne, ik ging vroeger altijd gruis halen bij The Greenhouse in Rotterdam, 6 gram voor 25 piek en als je vier geeltjes kocht dan kreeg je er een gratis geeltje bij. 30 gram echt goede gruis voor 100 piek.... Ja, dat waren de tijden...
Klik om te vergroten...

En elke wiet soort die je vriend inkoopt word opgestuurd naar het lab voor een percentage onderzoek? Door wie zijn die regels opgelegd en door wie worden ze gecontroleerd?

Vind het een vrij apart iets, ik geloof er ook geen barst van.
Net zoiets als dat je van sterkere wiet sneller 'bad' gaat. De wiet is nu misschien sterker, je doet er toch ook minder in..? Tja, en doe je dit niet.. Eigen schuld.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lol, er zit toch echt geen maximum aan de sterkte van wiet hoor qua regelgeving :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan 'legale' wiet wel .... maar er komt genoeg via de achterdeuren naar binnen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mediwiet bedoel je dan?

Want alles wat gekocht word door een shop is toch in principe illegaal?
Het verhandelen van cannabis buiten een coffeeshop is verboden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
mediwiet inderdaad
G
Greggy!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
-Ik rook niet. (nog nooit gedaan)
-Ben bijna 16
-wiet => 5x (voorgerold door'n vriend,want ik kan het zelf niet) => aangezien ik niet rook wist ik dus ook nie hoe te inhaleren dus de 5e keer had iemand me dat getoond.... maar ermm ik voelde me 5+ min erna Vreselyk ziek , en heb darna hee lde wc ondergekotst... xD is dit altijd zo? doe ik iets verkeerd?
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Omdat je nog nooit gerookt hebt zal het komen door teveel nicotine

Nu heb je verschillende opties:
Er doorheen bijten en doorroken
Puur/bijna puur rollen
Pijpje/bong/vapo kopen
Stoppen met blowen

Oja en eet goed van te voren

Enjoy! :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!
G
Greggy!Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Scooby-Doo zei:
Had je daarvoor nog gedronken?
Klik om te vergroten...
neen
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had je daarvoor nog gedronken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."