#1
Vele mensen gaan kotsen van wiet, opzich.
Pussy's.
Gewoon harder zuigen aan die joint.
Pussy's.
Gewoon harder zuigen aan die joint.


Oom Klaas zei:Precies, beter begin je in groep 8 alvast met voorgedraaide, dan kan je in de brugklas meteen pure ww joints wegroken![]()
Exceptional Insight zei:Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!
Zelfs de nostalgie was vroeger betersarcasm zei:Ja, dat waren de tijden...
sarcasm zei:Exceptional Insight zei:Komt dit tegenwoordig niet omdat de wiet veel te sterk is? Ik roep maar wat hoor. Vroegâh, toen de schepen van hout waren en de mannen van staal (en de wiet 5 gulden per gram) hoorde ik dit soort dingen nooit. En toch werden we me een partij stoned!
Ehm, tegenwoordig zitten er regels aan de hoeveelheid THC die toegestaan is in de wiet. (vriend van mij heeft een coffeeshop) Vroeger hadden we ook hele sterke wiet, alleen was die wat duurder. Enne, ik ging vroeger altijd gruis halen bij The Greenhouse in Rotterdam, 6 gram voor 25 piek en als je vier geeltjes kocht dan kreeg je er een gratis geeltje bij. 30 gram echt goede gruis voor 100 piek.... Ja, dat waren de tijden...

neenScooby-Doo zei:Had je daarvoor nog gedronken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."