Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-Ik rook niet. (nog nooit gedaan) -Ben bijna 16 -wiet => 5x (voorgerold door'n vriend,want ik kan het zelf niet) => aangezien ik niet rook wist ik dus ook nie hoe te inhaleren dus de 5e keer had iemand me dat getoond.... maar ermm ik voelde me 5+ min erna Vreselyk ziek , en heb darna hee lde wc ondergekotst... xD is dit altijd zo? doe ik iets verkeerd?"
"Scooby-Doo zei: Had je daarvoor nog gedronken? Klik om te vergroten... neen"
"en gaat dit nog vaak gebeuren?"