#1
KoxBox zei:Het is dan ook een minimaal techno feestje.StonerSmile zei:1 jointje voor een techno feestje? beetje weinig toch?![]()
Waarschijnlijk koop ik er nog wel wat bij, weet nog niet wat. Afghaan? Jack Herrer? Snowwhite?
twijfels...twijfels...
Maar ik ga met een goede vriend die geen drugs doet, so I'll suck 'em up alooone
Ik ga het combineren met een gezonde dosis XTC, en van blowen kan ik ineens heel
lui en spacey worden als ik niet oplet. Plan is, om vantevoren even wat de sucken,
zodat de inslag mooi wordt. Daarna wil ik nog eentje achter de hand hebben om het
feest smooth te eindigen.

straks maar ff een lekker fietstochtje maken door de stad groningen!