Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doet tabak met het effect voor jou?

Wat doet tabak met het effect voor jou?

54 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
StonerSmile zei:
niet als je genoeg hebt:)
Klik om te vergroten...
Je kan nooit genoeg wiet hebben...
Klik om te vergroten...
dat is waar, maar je kan wel stoned genoeg zijn :smoke: maar dat duurt dan weer niet lang genoeg :wink:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Altijd met peuk, een halfje tot 3 kwart, afhankelijk van hoeveel wiet ik erin doe en hoe dik ie is... Ik vind een joint nu eenmaal beter smaken dan een pure.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren even twee kleine pure joints gedraaid, eentje opgerookt!
Lekker, veel lekkerder dan met tabak. Die andere reserveer ik voor een
minimaal technofeestje :sunglasses:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 jointje voor een techno feestje? beetje weinig toch? :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
StonerSmile zei:
1 jointje voor een techno feestje? beetje weinig toch? :confused:
Klik om te vergroten...
Het is dan ook een minimaal techno feestje.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het liefst alleen puur roken. Als ik een joint rook dan doe ik dat vaak gewoon voor het chillen, langzaam stoned worden terwijl ik rustig aan een joint zit te hijsen. Als ik puur rook word ik gewoon ineens heel stoned. Soms vind ik dat ook fijn, maar meestal niet.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
StonerSmile zei:
1 jointje voor een techno feestje? beetje weinig toch? :confused:
Klik om te vergroten...
Het is dan ook een minimaal techno feestje.
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

Waarschijnlijk koop ik er nog wel wat bij, weet nog niet wat. Afghaan? Jack Herrer? Snowwhite?
twijfels...twijfels...

Maar ik ga met een goede vriend die geen drugs doet, so I'll suck 'em up alooone
Ik ga het combineren met een gezonde dosis XTC, en van blowen kan ik ineens heel
lui en spacey worden als ik niet oplet. Plan is, om vantevoren even wat de sucken,
zodat de inslag mooi wordt. Daarna wil ik nog eentje achter de hand hebben om het
feest smooth te eindigen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jack Herrer.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Jack Herrer.
Klik om te vergroten...
oke dan! ik leg mijn digitale vertrouwen in jouw handen!
Jack Herrer, it will be!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cooper zei:
KoxBox zei:
Jack Herrer.
Klik om te vergroten...
oke dan! ik leg mijn digitale vertrouwen in jouw handen!
Jack Herrer, it will be!
Klik om te vergroten...

:mrgreen: Good choice!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Cooper zei:
KoxBox zei:
Jack Herrer.
Klik om te vergroten...
oke dan! ik leg mijn digitale vertrouwen in jouw handen!
Jack Herrer, it will be!
Klik om te vergroten...

:mrgreen: Good choice!
Klik om te vergroten...
Nou nou nou, koop ik me daar een zakje Jack Herrer zeg, holy crap! :grin:
Ik ben helemaal in de war! :grin: Hij 's lekker, zeker lekker!
drie joints gerold, twee puur en een gemengd met tabak. Nu weet
ik niet welke is wanneer moet doen in de club!
-een snow white puur
-een jack herrer puur
-een jack herrer met tabak

welke voor de inslag? welke tijdens de xtc trip?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
Klik om te vergroten...
oke! interessant :grin: maar heb je een kleine toelichting waarom? :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cooper zei:
KoxBox zei:
Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
Klik om te vergroten...
oke! interessant :grin: maar heb je een kleine toelichting waarom? :P
Klik om te vergroten...

Nee. :P Je vertrouwd me blijkbaar blindelings, want je hebt Jack gekocht. :tearsofjoy:
Nu serieus: ik zou sowieso die met tabak voor na de X (of tijdens de comedown) houden, omdat het toch een iets "chiller" effect heeft. :)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Cooper zei:
KoxBox zei:
Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
Klik om te vergroten...
oke! interessant :grin: maar heb je een kleine toelichting waarom? :P
Klik om te vergroten...

Nee. :P Je vertrouwd me blijkbaar blindelings, want je hebt Jack gekocht. :tearsofjoy:
Nu serieus: ik zou sowieso die met tabak voor na de X (of tijdens de comedown) houden, omdat het toch een iets "chiller" effect heeft. :)
Klik om te vergroten...
haha het is uit interesse, interesse :P
maar oke, begrijpelijk. Maar 't is dan wat je onder chiller verstaat.
je bedoelt dat de tabak de boel wat slomer maakt? dan heb je gelijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad, het geeft een rustig effect.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#17
oke! dan ga ik eem lekker twee hamburgers bakken! :grin:
en mensen het topic draait door, we mogen allen nog zeggen
wat we van de tabak vinden!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken! :grin: lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cooper zei:
ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken! :grin: lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Ik heb hier ook nog een half grammetje Amnesia Haze liggen. :hearteyes:
Zal ook niet lang duren eer ik er van begin te snoepen vandaag. :mrgreen:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Cooper zei:
ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken! :grin: lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje :stoned:
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad. Ik heb hier ook nog een half grammetje Amnesia Haze liggen. :hearteyes:
Zal ook niet lang duren eer ik er van begin te snoepen vandaag. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Het is al te laat :grin: ik heb toegegeven aan de verleidingen die het leven kent. I smoked half of it...
Want ik wil nog een kleine beetje over houden voor na het feest! En ik heb nog college vanmiddag :rolleyes: straks maar ff een lekker fietstochtje maken door de stad groningen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."