#1
Ik rook uitsluitend puur. Vroeger wel met tabak, maar daar werd ik erg sloom van en bleef doorroken. Bij puur neem ik een dosis, afhankelijk van soort high of stoned, daar laat ik het dan bij.
oke! interessantKoxBox zei:Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.
Cooper zei:oke! interessantKoxBox zei:Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.maar heb je een kleine toelichting waarom? :P
haha het is uit interesse, interesse :PKoxBox zei:Cooper zei:oke! interessantKoxBox zei:Snow white puur voor de X, Jack H. puur voor tijdens en Jack H. met tabak voor erna.maar heb je een kleine toelichting waarom? :P
Nee. :P Je vertrouwd me blijkbaar blindelings, want je hebt Jack gekocht.![]()
Nu serieus: ik zou sowieso die met tabak voor na de X (of tijdens de comedown) houden, omdat het toch een iets "chiller" effect heeft.![]()

Cooper zei:ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken!lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje
![]()

Het is al te laatKoxBox zei:Cooper zei:ik heb trouwens ook wel zin om die jonko met tabak vandaag op te smoken!lekker weertje erbij! Zolang ik er minimaal twee over houd voor m'n feestje
![]()
Ja, inderdaad. Ik heb hier ook nog een half grammetje Amnesia Haze liggen.![]()
Zal ook niet lang duren eer ik er van begin te snoepen vandaag.![]()
straks maar ff een lekker fietstochtje maken door de stad groningen!Arizona zei:Heb van de week amnesia haze gekocht bevalt me heel goed, vanavond mag ik weer wat hebben. Rook het puur![]()
Ik moet ook eens gsm's gaan vinden! :PKoxBox zei:Arizona zei:Heb van de week amnesia haze gekocht bevalt me heel goed, vanavond mag ik weer wat hebben. Rook het puur![]()
Ik heb het gekregen, ik had een gsm gevonden op straat en naar het eerste nr dat er in stond gebeld. Die heeft die jongen (van wie de gsm was) gebeld en die heeft op zijn beurt mij gebeld om af te spreken zodat ik zijn gsm kon terug geven.
Hij heeft mij een pluk wiet gegeven omdat hij zo blij was, en om mijn eerlijkheid te belonen natuurlijk! Thuis rap gewogen en het bleek een nette 0,6g te zijn.![]()
Dat ik nog vele gsm's mag vinden!![]()

Irie zei:Misschien kan ik hier mijn vraag nog eens herhalen, maar ik wil dus af en toe nog wel eens genieten van een lekker weedje, maar dan puur. Wil van de nicotineverslaving verlost raken, dus de combi is een no-go, zo blijf ik mijn verslaving maar aanwakkeren.
Nu ben ik al 3 verschillende pijpjes ver, en nog steeds heb ik niet het ideale pijpje gevonden om puur te roken (makkelijk overal meeneembaar, voldoende afkoeling voor de rook men longen bereikt), dus als er tips zijn, dan hoor ik het graag (er zijn namelijk zoveel handige vaporizer tegenwoordig, but do they deliver as well????)
Maar dus, ik zie hier wel veel links naar Azarius, check it out! Amsterdam doe je echt wel op 2 Ã 3 uurtjes met de auto
Escoban zei:Een Sebsi is best fijn om wiet of hasj mee te roken. Ze hebben een klein kopje, waardoor een volledig kopje gelijk staat een aan een paar hijsen van een joint. En ze zijn vrij lang, wat voor goede koeling zorgt.
Plaatje:
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."