#1
Oom Klaas zei:'t Blijft hoe dan ook voor mij een geweldig mooi land.
Nederland blijft wel te gek ja... En ach kraken gaat door
Oom Klaas zei:'t Blijft hoe dan ook voor mij een geweldig mooi land.
SmokeMe zei:Krakers is ook verschrikkelijk, stelletje zwervers
Ga een baan zoeken schooiers..
En de verkoop stoppen aan buitenlanders wordt hier allang gedaan.. het staat er niet expliciet maar ze worden altijd net voordat ze kopen met een slecht excuus naar buiten gewerkt.. prachtig om te zien![]()
Gelukkig zijn er nog mensen als jij!PepTalk zei:Van die buitenlanders die naar buiten gebonjoured worden vind ik wel te ver gaan.
Bovendien is het tegen de regels, en zou een shop daar in theorie voor worden kunnen gesloten.
KoxBox zei:Gelukkig zijn er nog mensen als jij!PepTalk zei:Van die buitenlanders die naar buiten gebonjoured worden vind ik wel te ver gaan.
Bovendien is het tegen de regels, en zou een shop daar in theorie voor worden kunnen gesloten.![]()
Met genoeg keta op weet je niet eens het verschil.KoxBox zei:Rechts is gewoon de andere links.

Ja want die buitenbanden die zijn het ergste!Flameon zei:Legaliseren, voor binnen en buitenbanden
Flameon zei:Legaliseren, voor binnen en buitenlanders
StonerSmile zei:Het lijkt me opzich wel een goede regeling om het niet aan buitenlanders te verkopen. dan kunnen de coffeeshops die dicht bij de grens liggen weer open. ik was laatst in roosendaal. en daar is alles gesloten ivm de drugstoeristen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."