#1
StonerSmile zei:Het lijkt me opzich wel een goede regeling om het niet aan buitenlanders te verkopen. dan kunnen de coffeeshops die dicht bij de grens liggen weer open. ik was laatst in roosendaal. en daar is alles gesloten ivm de drugstoeristen.![]()
Net zo als Bergen op Zoom, is denk ik al bijna een jaar hoor.
6 maanden op z'n minst.
Dus de plaatselijke bevolking heeft er zeker onder te lijden.