Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste, makkelijkste, sterkste manier van wiet nuttigen?

Beste, makkelijkste, sterkste manier van wiet nuttigen?

60 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
:hearteyes:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op

En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo iedereen,

Ik vraag me af wat nou de makkelijkste, sterkste manier is om wiet te nuttigen?
Eerst blowde ik altijd met een waterpijp, veel gedoe, en omdat ik ook nog geen 18 ben en het dus butien moeten doen is het ook een gedoe, maar ik voelde hem altijd hard.
Nu kan een vriend draaien en blow ik dus met joints, merk ik dat ik hem ook hard voel, maar voor mijn gevoel wel minder hard en minder lang?
Laatst weer nog 1 keer met een waterpijp gedaan, ging toen bij iemand naar b innen, en voelde hem toch wel weer hard, of ligt het eraan dat mijn vriend misschien nog niet strak/goed genoeg draait? Of is het iets anders?

Bedankt iig. :wave:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waterpijp komt sowieso harder in dan een joint

Beste manier is vapen :wink:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeer eens een bong zou ik zeggen, als je die niet hebt kan je die maken door een 0.5 l flesje te legen. Dan 2 gaatjes inmaken bijv met brandende peuk. Door het onderste gaatje een buisje steken waar de joint in kan ( bijv. dat plastice buitenkant ding van een pen.).
Beetje water indoen, en zorgen dat het buisje onder water staat.
Joint in het buisje, en hijsen aan het gat waar je normaal uit drinkt terwijl je je vinger op het bovense gat houdt. Als er genoeg rook in het flesje zit het gaatje loslaten en doorhijsen zodat je t binnen krijgt.

Als je dat ding moet maken is het misschien niet echt de snelste manier (al is het zo gebeurd), maar wel effectief!
Je kan het water ook achterwege laten, dan is hij wel wat scherper. Waarschijnlijk krijg je dna ook meer thc binnen (weet niet of dit word vastgehouden in het water?)
Anyway succes ermee
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaporizer, sterker en zuiverder kan je 't niet krijgen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste: Niet.
Makkelijkste: Jointje.
Sterkste: Cake.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
In je kontje stoppen :)
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kunt vanalles doen om het goed, makkelijk en sterk te maken.
Space-cake eten en vanaf dan blijven blowen vind ik het hardst (geldt ook voor de wiet-thee).
Of blowen combineren met alcohol.

Een joint voel je (naar hoeveelheid) minder hard, omdat de meeste stuff opkwalmt en in de lucht verloren gaat.
De rook van joints inhaleer je vaak ook minder diep en voorzichtiger vanwege de hitte.
Als ik een pijp rook, ga ik er meestal eens goed voor zitten en dan concentreer je je erop hoe je dat ding in 1 keer leegtrekt en je kunt sowieso harder trekken omdat de rook door het water gekoeld wordt.

Door de verdamper heb ik nog nooit gedaan, maar dat schijnt ook super te zijn.
Je kunt ook nog emmer roken, verschillende wiet en/of hash soorten combineren of toen ik jonger was deden we ook nog al eens mexicanen als we maar weinig wiet hadden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaporizer/verdamper, sterkste en efficiëntste manier van nuttigen.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook veel gezonder voor je longen hè :)
Maar ik vraag me af of je ook kunt gaan hallucineren wanneer je het door de verdamper rookt.
Als je bv een topje van een kwart grammetje in 1 keer erin doet ???
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmokeMe zei:
Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op

En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
Klik om te vergroten...
Dat hoeft helemaal niet, doe ik liever ook niet zo hard. 1/5e grammetjes per bowl
is prima voor een mooie flow.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij heeft het over hallucineren.. van een kwart gram zal dat nooit lukken
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmokeMe zei:
Hij heeft het over hallucineren.. van een kwart gram zal dat nooit lukken
Klik om te vergroten...
oh ja zo, nee de meeste mensen zullen dat niet bij een kwart gram.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snap sowieso niet hoe je kan hallucineren van cannabis. Bij mij is het meestal zo, dat als ik veel geblowd heb achter elkaar, ik gewoon niet stoneder meer wordt.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Vandaar dat ik me afvroeg of dat via de verdamper wél mogelijk is
om steeds stoneder te worden.
Ik vraag me namelijk af of je longen niet toevallig stoppen met het opnemen van thc wanneer je verzadigd bent.
Met blowen schijn je onmogelijk een dodelijke overdosis te kunnen krijgen, maar via de maag is dat weer wel mogelijk, omdat de maag namelijk niet stopt met het opnemen van thc (ook al ben je al volop verzadigd).
Als men van een vaporizer dus niet kan gaan hallucineren, is dat minder sterk dan het eten van stuff zou ik zeggen...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frenzel zei:
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Klik om te vergroten...

Rare wiet heb jij.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Black widow is dan ook wel 1 van de hardere wietjes, bijna hypnotiserend.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Frenzel zei:
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Klik om te vergroten...

Rare wiet heb jij.
Klik om te vergroten...

Sowiso een heel raar verhaal.
Theoretisch allemaal in orde, maar in de praktijk werkt het bij mij toch niet zo.

Stoneder worden kan altijd.. Ook al ben je al verzadigd.
Misschien heb je meer nodig om nog iets stoneder te worden, het is altijd mogenlijk.

Over de mogelijke dodelijke dosis wiet oraal: De LD50 ligt bij ratten op 1270mg/kg.
De dosis ligt tussen 2-20 mg THC.

Dus 8450 / 0.020 = 422.500
en 8450 / 0.002 = 4.225.000

significant moet je dus tussen de 400.000 en 4.000.000 maal de normale dosis nemen om 50% kans te hebben om dood te gaan aan THC.

OT:

Zonder twijfel verslaat oraal alle manieren van thc nemen. Op gebied van sterkte dan..
Je hebt het minste nodig voor het sterkste effect. Wat ook nog eens het langst duurt ook.

SmokeMe zei:
Kwart gram is heul weinig, met een beetje bong rook je toch in 2/3 teugen zo een gram op

En het is niet echt de bedoeling dat je gaat hallucineren
Klik om te vergroten...

2/3 teugen en een gram is weg?
Als jij met je bong een gram wegbeukt, in 2 of 3 hijssen. Dan geloof ik je niet.

Een kwart gram is met een bong meer dan voldoende om knetter te zijn.
Met 0,25 gram haal ik toch zeker 10 hijssen uit een bong. ( en het is een flinke, cm of 80!)
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Frenzel zei:
Nee en dat heb ik nou juist ook; van blowen raak je tot een bepaald nivo verzadigd en ook al rook je dan meer toch blijk je niet stoneder te worden.
Klik om te vergroten...

Rare wiet heb jij.
Klik om te vergroten...
Ja momenteel wel, ik had eerst Black Widow die gaf mij al lichte visioenen bij het roken door een steel, al denk ik niet dat het per sé aan de soort ligt, maar dat het ook van een ervaren kweker kon zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."