#1
Tenzij de prijzen dalen door de legalisering...maar als dat legaal is kan je het toch net zo goed legaal maken in nederland... is beter voor de economie
Tenzij de prijzen dalen door de legalisering...maar als dat legaal is kan je het toch net zo goed legaal maken in nederland... is beter voor de economie

WcEend zei:maar als dat legaal is kan je het toch net zo goed legaal maken in nederland... is beter voor de economie![]()
WcEend zei:Oke, het is dus legaal om vanaf je 18de 5 gram wiet bij je te hebben voor eigen gebruik
al heb je maar 1 plant met een lamp erboven.
Aanwinst voor het forum, deze jongeman!S.W.E.D zei:[...]
S.W.E.D zei:zoals mcend al zei als wiet planten iligaal is hoe komt het in coffee shops![]()
kijk zlefde met hard drugs zwaar verboden om op zak te hebben en de smartshops mogen er ook niet zijn beetje raar dat de politie er niks aan doet want ik weet zeker dat je in nederland er wel 10 zijn dus is het een beetje raar en dan pakt de politie jongeren met harddrugs op dat is echt triest dan moeten ze naar de smartshop gaan en hun op hun kanker geven en niet de jongeren. en srry voor mijn taalgebruik![]()
![]()
Waar haal jij het misschien?Arjan` zei:Als ik het goed begrijp denk jij dat je harddrugs bij de smartshop kan halen?
protip: Interpunctie
ruubje zei:Gaaaaap. Goed voor de schatkist jah. Maar als jij een jointje wil kopen ga je bij legalisering jezelf blauw betalen aan accijnzen. Kijk alleen al naar de sigaret: 80% belasting..... Gedogen is echt beter dan legalisering.
Bovendien het verbouwen en zo op de vrije markt gooien is ook een van de domste dingen die je kan doen. Want zoals een ieder weet bij vrije marktwerking gaat het niet om kwaliteit, maar kwantiteit.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."