#1
Ik ben kennelijk niet duidelijk in mijn verhaal, heb het over softdrugs legalisatie in Europa!Pammer zei:Als het over België gaat.
maar goed, als je er niet in gelooft, geloof je er niet in
Ik ben kennelijk niet duidelijk in mijn verhaal, heb het over softdrugs legalisatie in Europa!Pammer zei:Als het over België gaat.
Arizona zei:ben jij van plan binnen 50 jaar dood te gaan ofzo?
Dat vind ik in de eerste instantie ook belangrijker dan te gaan legaliseren.Pandaboy zei:Wat wel moet veranderen is de voorlichting, maar da's dan weer een ander verhaal
Sublimo zei:Ach, het gaat nu toch goed. Waarom dan iets willen veranderen ? Het kan volgens mij alleen maar slechter erop worden.
Pandaboy zei:Ik ben blij met de situatie zoals ze nu is, een verdere legalisatie zou zorgen voor drugstoerisme, 15 jaar oude kindjes die i.p.v. enkel dronken door de stad lopen, dronken & stoned door de stad lopen, etc...
Pandaboy zei:Ik ben blij met de situatie zoals ze nu is, een verdere legalisatie zou zorgen voor drugstoerisme, 15 jaar oude kindjes die i.p.v. enkel dronken door de stad lopen, dronken & stoned door de stad lopen, etc...
Escoban zei:Pandaboy zei:Ik ben blij met de situatie zoals ze nu is, een verdere legalisatie zou zorgen voor drugstoerisme, 15 jaar oude kindjes die i.p.v. enkel dronken door de stad lopen, dronken & stoned door de stad lopen, etc...
Alsof dat zou gebeuren door legalisatie. Ten eerste hebben we nu al drugs toeristen en ten tweede mogen coffeeshops dan nog steeds geen wiet verkopen aan mensen jonger dan 18 jaar. Mensen gaan niet drugs gebruiken omdat het legaal is in Nederland. Mensen gaan drugs gebruiken omdat ze dat willen doen, zodra ze dat bepaald hebben, gaan ze naar Nederland om daar drugs te kopen. Als ze dat toch al van plan zijn, kunnen we net zo goed wat geld ermee verdienen.


maffiamastah zei:ja er zijn natuurlijk altijd mensen die liever lui dan moe zijn.![]()

maffiamastah zei:met die instelling blijf je zwakzinnig
Lekker puh!Sublimo zei:Ik deel mijn mening wel lekker met KoxBox, want jij bent degene die hier zwakzinnig is. Je oordeelt over iemand die je helemaal niet kent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."