#1
Schaduw heet dat :P
De zwarte delen kan ik niet echt zien, kan ook gewoon toprot zijn en dan heb je dus verrotte wiet
Black widow ziet er zeer gezond uit en kan je niet eens inkopen voor 5 euro de gram, als je kwaliteit wilt.
De zwarte delen kan ik niet echt zien, kan ook gewoon toprot zijn en dan heb je dus verrotte wiet
Black widow ziet er zeer gezond uit en kan je niet eens inkopen voor 5 euro de gram, als je kwaliteit wilt.