Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwarte soort weed (Black Widow?)

Zwarte soort weed (Black Widow?)

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Schaduw heet dat :P
De zwarte delen kan ik niet echt zien, kan ook gewoon toprot zijn en dan heb je dus verrotte wiet :tearsofjoy:

Black widow ziet er zeer gezond uit en kan je niet eens inkopen voor 5 euro de gram, als je kwaliteit wilt.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allen, ik koop graag verschillende soortjes en vergelijk ze graag qua effect.
Doch koop ik soms de 'gewone wiet', zo noemt het hier in België. Ik kocht voor 25 euries "gewone" en wat kreeg ik, ongeveer 5 gram. Dat is best veel voor 25 euro dus ik dacht, het zal wel
zelfkweek zijn hé.

Toen wou ik het testen met 'n paar vrienden. Ik en een andere trokken en toen hadden we enorm effect. Echt een super-high gevoel en ik had moeite om wakker te blijven, ik wou echt zo graag gaan slapen maar ik moest doorbijten, want ik was ver van huis.

Wat ik me nu afvraag? Weet iemand welke soort dit zou zijn? Het is zoals gewone groene weed met gewone bruine sliertjes in (zoals alle andere) maar ook zwarte kanten. Ik zal binnekort een foto toevoegen. Kan dit "Black Widow" zijn?

Mvg,
Pammer.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Foto's toegevoegd. Spijtig genoeg suckt men digitale camera qua close-ups.



Als je goed ziet zie je er zwarte delen in...

m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#4
aan die foto's kan ik niet zoveel zien, probeer van een wat grotere afstand in te zoomen op de wiet in plaats van de camera heel dicht bij de wiet te houden, word de foto wat scherper van vaak.

Verder ben ik niet bekend met een "zwarte" wietsoort. Het lijkt me ook geen goed teken dat het spul zwart ( of deels ) zwart is. Hier in de buurt word de wiet die geen haze is of iets anders speciaals is wel "wit" genoemd, maar dit zegt niks over de kleur, eerder over de soort. Daar komt nog bij dat de naam van de wiet bar weinig over de kwaliteit of het gevoel zegt, het ligt er maar net aan hoe de oogst is gegaan en of ze juiste voeding dergelijke heeft gehad. Daar komt nog bij dat iemand die wiet verkoopt het eerder een bekende naam zal geven, dan verkoopt het beter.

Ik zou me niet te veel zorgen maken over de naam en de kleur van de wiet, je werd er aardig stoned van tegen een goeie prijs, dat is precies wat je wil toch? (al is 5 gram voor 25 euro in Belgie spotgoedkoop dacht ik)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar toprot, dat slaat toch zwart uit dacht ik?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mercury.31 zei:
aan die foto's kan ik niet zoveel zien, probeer van een wat grotere afstand in te zoomen op de wiet in plaats van de camera heel dicht bij de wiet te houden, word de foto wat scherper van vaak.

Verder ben ik niet bekend met een "zwarte" wietsoort. Het lijkt me ook geen goed teken dat het spul zwart ( of deels ) zwart is. Hier in de buurt word de wiet die geen haze is of iets anders speciaals is wel "wit" genoemd, maar dit zegt niks over de kleur, eerder over de soort. Daar komt nog bij dat de naam van de wiet bar weinig over de kwaliteit of het gevoel zegt, het ligt er maar net aan hoe de oogst is gegaan en of ze juiste voeding dergelijke heeft gehad. Daar komt nog bij dat iemand die wiet verkoopt het eerder een bekende naam zal geven, dan verkoopt het beter.

Ik zou me niet te veel zorgen maken over de naam en de kleur van de wiet, je werd er aardig stoned van tegen een goeie prijs, dat is precies wat je wil toch? (al is 5 gram voor 25 euro in Belgie spotgoedkoop dacht ik)
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad extreem goedkoop en ik vond het raar dat het zo goed was voor zo'n prijs. Ik zal nieuwe foto's proberen te maken. De delen zijn echt zwart-zwart en niet donkerbruin zoals toprot.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Een plant die normaal gesproken groen/bruin is hoort gewoon niet zwart te worden, dat gaat tegen alles in wat een gezonde plant definieert. Is er niet gewoon verf opgespoten om het speciaal te laten lijken ofzo? :P
Klik om te vergroten...
Dat zou ik wel zonden vinden. Het lukt niet om scherpe foto's te maken =(. Het effect is echt het sterkste dat ik ooit heb gehad...
Misschien is het shit? Vermengd met iets anders :/?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Maar toprot, dat slaat toch zwart uit dacht ik?
Klik om te vergroten...

nee, het wordt een beetje bruinig.
en als je wiet met toprot erin laat drogen,dus droge verrotte wiet, dan verpulvert het al als je er aan ruikt of naar kijkt....

zou die wiet niet gewoon slecht gedroogde purple-haze kunnen zijn want als je wiet te snel droogt dan blijft het ook altijd wat donkerder, of thai.....,thai is toch ook heel donker van kleur??
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar deze is niet helemaal donker, enkel wat plekken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op die tweede foto zie ik toch duidelijk paarse vlekken.

Zit wat purple door heen dus.
Maar geluk toch, dat je zo goedkoop zulke kwaliteit kunt kopen?

Pammer zei:
Dat is best veel voor 25 euro dus ik dacht, het zal wel
zelfkweek zijn hé.
Klik om te vergroten...

Hoezo zelfkweek?
Ik denk dat de meeste zelf kweek beter is dan de wat commerciëlere teelt.
Of bedoelen jullie bij zelfkweek balkon wiet ed.? Zelf gekweekte buiten wiet?

Binnen kun je kleinschalig veel meer en betere zorg bieden aan je plantjes, en dus betere wiet oogsten.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
Op die tweede foto zie ik toch duidelijk paarse vlekken.

Zit wat purple door heen dus.
Maar geluk toch, dat je zo goedkoop zulke kwaliteit kunt kopen?

Pammer zei:
Dat is best veel voor 25 euro dus ik dacht, het zal wel
zelfkweek zijn hé.
Klik om te vergroten...

Hoezo zelfkweek?
Ik denk dat de meeste zelf kweek beter is dan de wat commerciëlere teelt.
Of bedoelen jullie bij zelfkweek balkon wiet ed.? Zelf gekweekte buiten wiet?

Binnen kun je kleinschalig veel meer en betere zorg bieden aan je plantjes, en dus betere wiet oogsten.
Klik om te vergroten...

Hier in België onderscheiden we het in soorten.
Zo hebben we de 'zelfkweek' (buiten of binnekweek) of de Hollandse weed.
De zelfkweek komt uit België en de Hollandse is meestal merknaam (bv White Widow, Purple Haze) terwijl zelfkweek gewoon als wiet verkocht wordt. Uit ervaring vind ik de Hollandse beter als ze algemene Belgische gekweekte.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja en dan heb je gewoon een sterke wiet, proficiat!!
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een plant die normaal gesproken groen/bruin is hoort gewoon niet zwart te worden, dat gaat tegen alles in wat een gezonde plant definieert. Is er niet gewoon verf opgespoten om het speciaal te laten lijken ofzo? :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Intoxication zei:
ja en dan heb je gewoon een sterke wiet, proficiat!!
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...

WTF had je hier op?
Of ben ik nu zo vaag dat ik je post niet snap, want dit is een van de weinige posts van jou die gewoon nergens op slaat?

Edit: Het staat wel vrolijk, zo als die handjes:)
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#15
zet je camera op "macro" meestal afgebeeld met een bloem
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
High van wiet?
Van wiet word je stoned hoor , van hasj word je high. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
endor zei:
High van wiet?
Van wiet word je stoned hoor , van hasj word je high. :P
Klik om te vergroten...

bs,

Van THC word je high, van nicotine(in combi met THC),CBD en verscheidene andere cannabisoïden word je stoned.

Hasj heeft een andere verhouding in de werkzame stoffen, waardoor het effect anders bestempeld word. De een zal er dan misschien high van worden, ik zelf merk vrij weinig van hasj ( ook in grote hoeveelheden niet).
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had twee jaar geleden ook een eigen kweekje gekocht die zwart was. de verkoper noemde het gewoon zwarte wiet. het was echt goed spul. en hij verkocht het voor 3 euro.

waarschijnlijk dus gewoon een onbekende zwarte soort. maar het is iig niet gebruikelijk :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
StonerSmile zei:
ik had twee jaar geleden ook een eigen kweekje gekocht die zwart was. de verkoper noemde het gewoon zwarte wiet. het was echt goed spul. en hij verkocht het voor 3 euro.

waarschijnlijk dus gewoon een onbekende zwarte soort. maar het is iig niet gebruikelijk :)
Klik om te vergroten...
Goed spul en 3 euro passen meestal niet zo goed samen in één zin.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
lazy zei:
zet je camera op "macro" meestal afgebeeld met een bloem
Klik om te vergroten...
Heb ik niet :/. Ik zal het met een andere digital camera proberen :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."