#1
Dat zou ik wel zonden vinden. Het lukt niet om scherpe foto's te maken =(. Het effect is echt het sterkste dat ik ooit heb gehad...Oom Klaas zei:Een plant die normaal gesproken groen/bruin is hoort gewoon niet zwart te worden, dat gaat tegen alles in wat een gezonde plant definieert. Is er niet gewoon verf opgespoten om het speciaal te laten lijken ofzo? :P
Misschien is het shit? Vermengd met iets anders :/?