Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwarte soort weed (Black Widow?)

Zwarte soort weed (Black Widow?)

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Een plant die normaal gesproken groen/bruin is hoort gewoon niet zwart te worden, dat gaat tegen alles in wat een gezonde plant definieert. Is er niet gewoon verf opgespoten om het speciaal te laten lijken ofzo? :P
Klik om te vergroten...
Dat zou ik wel zonden vinden. Het lukt niet om scherpe foto's te maken =(. Het effect is echt het sterkste dat ik ooit heb gehad...
Misschien is het shit? Vermengd met iets anders :/?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Maar toprot, dat slaat toch zwart uit dacht ik?
Klik om te vergroten...

nee, het wordt een beetje bruinig.
en als je wiet met toprot erin laat drogen,dus droge verrotte wiet, dan verpulvert het al als je er aan ruikt of naar kijkt....

zou die wiet niet gewoon slecht gedroogde purple-haze kunnen zijn want als je wiet te snel droogt dan blijft het ook altijd wat donkerder, of thai.....,thai is toch ook heel donker van kleur??
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar deze is niet helemaal donker, enkel wat plekken.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op die tweede foto zie ik toch duidelijk paarse vlekken.

Zit wat purple door heen dus.
Maar geluk toch, dat je zo goedkoop zulke kwaliteit kunt kopen?

Pammer zei:
Dat is best veel voor 25 euro dus ik dacht, het zal wel
zelfkweek zijn hé.
Klik om te vergroten...

Hoezo zelfkweek?
Ik denk dat de meeste zelf kweek beter is dan de wat commerciëlere teelt.
Of bedoelen jullie bij zelfkweek balkon wiet ed.? Zelf gekweekte buiten wiet?

Binnen kun je kleinschalig veel meer en betere zorg bieden aan je plantjes, en dus betere wiet oogsten.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Op die tweede foto zie ik toch duidelijk paarse vlekken.

Zit wat purple door heen dus.
Maar geluk toch, dat je zo goedkoop zulke kwaliteit kunt kopen?

Pammer zei:
Dat is best veel voor 25 euro dus ik dacht, het zal wel
zelfkweek zijn hé.
Klik om te vergroten...

Hoezo zelfkweek?
Ik denk dat de meeste zelf kweek beter is dan de wat commerciëlere teelt.
Of bedoelen jullie bij zelfkweek balkon wiet ed.? Zelf gekweekte buiten wiet?

Binnen kun je kleinschalig veel meer en betere zorg bieden aan je plantjes, en dus betere wiet oogsten.
Klik om te vergroten...

Hier in België onderscheiden we het in soorten.
Zo hebben we de 'zelfkweek' (buiten of binnekweek) of de Hollandse weed.
De zelfkweek komt uit België en de Hollandse is meestal merknaam (bv White Widow, Purple Haze) terwijl zelfkweek gewoon als wiet verkocht wordt. Uit ervaring vind ik de Hollandse beter als ze algemene Belgische gekweekte.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja en dan heb je gewoon een sterke wiet, proficiat!!
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."