#1
nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
KoxBox zei:Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.
KoxBox zei:Misschien een zeurende Belg, maar geen domme... :P
KoxBox zei:space jace zei:KoxBox zei:En ze controleren daar je leeftijd niet![]()
Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.
Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.
Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.
Nu, ik zeg niet dat wiet van 6,7€ bucht is ofzo maar doorgaans heb je pas kwaliteit vanaf 7euro.
Winehouse zei:Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!
Winehouse zei:Het is makkelijker om tussendoor stiekem een benzootje te snoepen dan wiet te gaan roken !
space jace zei:ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
Lijkt me ook bitter weinig.StonerSmile zei:space jace zei:ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
Oke, dan baal je
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P
KoxBox zei:Lijkt me ook bitter weinig.StonerSmile zei:Oke, dan baal je
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P

KoxBox zei:Ochja... Beter dan niets zeker?
KoxBox zei:Ochja... Beter dan niets zeker?
KoxBox zei:Oom Klaas zei:En als je je vaag wilt voelen, dan ga je toch lekker zuipen.
Daar is zo'n vakantie gewoon voor, vooral in Tsjechië alcohol kost echt geen drol daar![]()
Inderdaad, nog geen 42cent voor een halve liter ofzo echt belachelijk!
PepTalk zei:Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."