#1
Exceptional Insight zei:Naar Tsjechië mogen en huilen omdat er "niks te beleven is".
tsja,, niet iedereen wil op vakantie naar tsjechië als je thuis gewoon lekker kan chillen met je vrienden?
Exceptional Insight zei:Naar Tsjechië mogen en huilen omdat er "niks te beleven is".
SmokeMe zei:

W.F.L. zei:Ligt gewoon aan het subforum..
![]()
SmokeMe zei:Valt weer duidelijk te merken dat Belgen niet tot het slimste volk uit Europa behoren![]()
SmokeMe zei:Valt weer duidelijk te merken dat Belgen niet tot het slimste volk uit Europa behoren![]()
Beanhead zei:SmokeMe zei:Valt weer duidelijk te merken dat Belgen niet tot het slimste volk uit Europa behoren![]()
Wij Belgen zijn een hoogintelligent ras dat alleen maar doelmatig en vooruitstrevend, productief werkt.
echt waar!
KoxBox zei:Beanhead zei:SmokeMe zei:Valt weer duidelijk te merken dat Belgen niet tot het slimste volk uit Europa behoren![]()
Wij Belgen zijn een hoogintelligent ras dat alleen maar doelmatig en vooruitstrevend, productief werkt.
echt waar!
Shhttt, niet de hele wereld moet dit weten! We're from Belgium, we know nothing!

KoxBox zei:Maak dan eens een écht topic aan...
Wel boehoeeespace jace zei:hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
Wat maakt het uit voor jou? Je mag toch nog niet in de shop klein klein kleutertje.space jace zei:De vraag is als volgt:
Welke soort wiet is lekker en goedkoop?
Ja... Niet dus.space jace zei:ik hoop dat ik er nog wat aan heb![]()
KoxBox zei:Wel boehoeeespace jace zei:hoi, ik ga over een week op vakantie naar Tsjechië, nou in mijn opinie valt daar geen zak te beleven en vandaar dat ik wat wiet wil meenemen.
ik weet niet of jij ooit voor je 18e hebt geblowed? maar ik kan over het algemeen overal gewoon wiet halen?KoxBox zei:Wat maakt het uit voor jou? Je mag toch nog niet in de shop klein klein kleutertje.space jace zei:De vraag is als volgt:
Welke soort wiet is lekker en goedkoop?
Trouwens, als je ook maar enige ervaring had, had je deze vraag sowieso al niet moeten stellen.
KoxBox zei:Ja... Niet dus.space jace zei:ik hoop dat ik er nog wat aan heb![]()
cropp zei:nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
space jace zei:hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
KoxBox zei:space jace zei:hier heb ik nog wel wat aan:
cropp zei:nlx
white widow
ak47
gruis
power plant
enz
enz
enz
En dat had je zelf niet kunnen bedenken? Alsof je nog nooit van white widow gehoord had... Trouwens kan jij dan je soort en/of prijs kiezen bij je dealer?
KoxBox zei:En ze controleren daar je leeftijd niet![]()
Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.
Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
space jace zei:KoxBox zei:En ze controleren daar je leeftijd niet![]()
Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.
Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.
KoxBox zei:Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."