Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet-soort?

Welke wiet-soort?

63 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
space jace zei:
KoxBox zei:
En ze controleren daar je leeftijd niet :confused:

Als je gewoon aan die vent in de shop vraagt welke wiet goed is qua prijs/kwaliteit zal die je ook met plezier verder helpen hoor.

Edit: trouwens onder de 7euro/g moet je echt geen wiet kopen.
Klik om te vergroten...

Bij 3/4 van de shops controleren ze wel en dan vraag ik het wel gewoon aan een vriend,, Meestal vraag ik gewoon om voorgerolde (i know, die zijn crappy) en die zijn 3 euro per stuk (6 euro per gram).. Lame, je hebt gelijk xD.
Klik om te vergroten...

Nooit voorgerolde kopen, komt altijd duurder uit. Ga maar eens naar een willekeurige shop en vraag zo eentje, eens je buiten bent moet je hem eens open doen. Je zal redelijk teleurgesteld zijn in 75% van de gevallen.

Nu, ik zeg niet dat wiet van 6,7€ bucht is ofzo maar doorgaans heb je pas kwaliteit vanaf 7euro.
Klik om te vergroten...

Bij de slechtere shops krijg je dan pas kwaliteit ja.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Winehouse zei:
Neem dan benzo's mee. De hele vakantie in een roesje. Heerlijk!
Klik om te vergroten...

Gezellig, dan word ik keihard ge-''buttraped'' (quote van een vriend) de godganze vakantie lang door mn ouders, mn tante en oom en mn opa en oma terwijl mn oudste neef zn hoofd schud en de jongste staat te juichen. Heerlijk!
( :grin: )
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is makkelijker om tussendoor stiekem een benzootje te snoepen dan wiet te gaan roken !
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
Het is makkelijker om tussendoor stiekem een benzootje te snoepen dan wiet te gaan roken !
Klik om te vergroten...

bovendien kan ik niet zomaar benzootjes regelen ^^
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja echt eh Oom klaas.

Hash aan drie euro in Amsterdam en stoned was ik zeker :grin: .
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
space jace zei:
ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
Klik om te vergroten...

Oke, dan baal je :confused:
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
StonerSmile zei:
space jace zei:
ja, maar ik heb (ipv. Praag) een weeklang in een blokhut in de bergen gezeten zonder bereik of iets dergelijks,, gelukkig had mn neef 5 gram white widow meegenomen ^^
Klik om te vergroten...

Oke, dan baal je :confused:
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook bitter weinig.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
StonerSmile zei:
Oke, dan baal je :confused:
was 5 gram wel genoeg voor meerdere personen in 1 week? :P
Klik om te vergroten...
Lijkt me ook bitter weinig.
Klik om te vergroten...

Ja, en dan moet je nog delen met je neef ook :P mischien met nog meer mensen :kots:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ochja... Beter dan niets zeker?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Ochja... Beter dan niets zeker?
Klik om te vergroten...

Tja, als je aankomt zonder iets dan ben je er op berekend dat je een week niet kan blowen.
Komt er dan toch nog wat binnen, dan baal je dubbel zo hard dat het op is!
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Ochja... Beter dan niets zeker?
Klik om te vergroten...

inderdaad, bovendien moet ik nog rekening houden met een ouderlijk gezag dat zich keihard laat gelden.. Dus 5 gram was inderdaad wel genoeg ^^

oh en nog iets:
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
En als je je vaag wilt voelen, dan ga je toch lekker zuipen.
Daar is zo'n vakantie gewoon voor, vooral in Tsjechië alcohol kost echt geen drol daar :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, nog geen 42cent voor een halve liter ofzo echt belachelijk!
Klik om te vergroten...

klopt slechts gedeeltelijk, die 42 cent (minder zelfs nog) voor een halve liter is erg smerig tsjechiesch bier. Goed bier was daar gewoon net zo duur als in Nld. -.- ze hadden wel guiness in elke supermarkt :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Smerig Tsjechisch bier?

Pardon? :openmouth:

Ons geliefde pilsje is toevallig wel door de Tsjechen uitgevonden!
Budweiser, een van de meest verkochte biermerken ter wereld.

Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon :hearteyes:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Geef mij anders maar een lekker jointje en een glas limonade ofzo :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook erg lekker:)
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#17
space jace zei:
klopt slechts gedeeltelijk, die 42 cent (minder zelfs nog) voor een halve liter is erg smerig tsjechiesch bier. Goed bier was daar gewoon net zo duur als in Nld. -.- ze hadden wel guiness in elke supermarkt :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Toen ik vorig jaar in Tsjechië was, werd ik nog wel aangenaam verrast door de prijs en de kwaliteit van het bier. In een Praagse kroeg was een halve liter Urquell zo'n 1,50 (wat niet fantastisch goedkoop is), en in de Supermarkt kochten we kratten halve liters voor iets van 5 euro per krat, dat bier was overigens erg goed te doen. Vooral sterke drank was daar echt goedkoop, een liter wodka koste slechts 4 euro.
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Geloof me, niets is lekkerder dan een vers biertje op een terras in Pilzen.
De stad waar het allemaal begon :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha, dat is precies wat ik gedaan heb ^^ we waren vlakbij pilzen en er zijn daar in de buurt niet speciaal veel grote steden ,, anyhow, heb zelfs een .75 liter glas meegenomen met pilzen erop :hearteyes:
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
White Widow
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toch liever de limonade met een jointje :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."