#1
Het roken van een pijpje is buiten het effect alsnog tering chill, rustig de vlam d'r boven houden, gigantische wolken rook maken. ![:sunglasses:]()
bedankt,Drientje zei:Pijpje kun je het beste uitkoken met soda.
Als je uitkookt met soda en er daarna zo'n pijpen rager doorheen jast (bij de sigarenboer kun je die kopen) is je pijp weer helemaal schoon. En ik kan je inderdaad een glazen pijpje aanraden. Staat veel sjieker.raadvik zei:bedankt,Drientje zei:Pijpje kun je het beste uitkoken met soda.
Hmm, zal ik dan wel proberen als ik er een heb, maar na hoeveel keer uitkoken dan?
En zijn er nog meer die glazen pijpjes advieseren?
EDIT: is het trouwens niet schadelijker voor je longen om het daar mee uit te koken of zijn er nog eventuele gevaren met het uitkoken van soda?
raadvik zei:Maar met meer thc halen uit de wiet bedoelde ik of er zeg maar per bv gram meer thc uit werd gehaald dan bij een joint.
PepTalk zei:raadvik zei:Maar met meer thc halen uit de wiet bedoelde ik of er zeg maar per bv gram meer thc uit werd gehaald dan bij een joint.
Je vraagstelling is niet helemaal juist maar ik begrijp je wel.
Je wint eigenlijk op meerdere fronten.
1. Doordat je puur rookt word je higher dan met tabak. ( puurder en langer effect, minder lam.)
2. Doordat je puur rookt slaat hij in 1 keer in, en zal je het dus als heftiger ervaren. ( minder nodig voor hetzelfde effect).
3. Doordat je het puur rookt gaat er veel minder de lucht in als bij een brandende joint.(minder nodig voor hetzelfde effect)
Om dus even kort je vraag te herformuleren en beantwoorden:
Heb ik minder wiet/hasj nodig wanneer ik uit een puurpijpje rook ten opzichte van een joint?
JA.
Oom Klaas zei:Het roken van een pijpje is buiten het effect alsnog tering chill, rustig de vlam d'r boven houden, gigantische wolken rook maken.![]()
Oom Klaas zei:Het roken van een pijpje is buiten het effect alsnog tering chill, rustig de vlam d'r boven houden, gigantische wolken rook maken.![]()

Natuurlijk, voor wat anders?StonerSmile zei:Oom Klaas zei:Het roken van een pijpje is buiten het effect alsnog tering chill, rustig de vlam d'r boven houden, gigantische wolken rook maken.![]()
We doen het immers voor de rookwolk![]()

PepTalk zei:Tip om wat verspilling te voorkomen: Leg na het vlammetje weghalen de aansteker plat bovenop het kopje terwijl je het laatste beetje lucht opzuigt. Zo blijft de wiet/hasj niet zo makkelijk gloeien nadat je niet meer hijst en vliegt er dus minder de lucht in.
weer wat geleerd!"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."