#1
PepTalk zei:Klopt. Je moet als het ware lid worden van die ene coffeeshop.
Dit zodat de locals er vrijwel geen last van hebben ( afgezien van een ongelofelijke schending van privacy, want zoiets gaat gewoon op naam).
Als belg kun je die gewoon aanvragen, en een week later krijg je hem dan thuis gestuurd of kun je hem ophalen oid. Zo kunnen ze ook makkelijk controleren dat je niet meer dan 5 gram per dag koopt. En voor de belgen zouden er nog juridische maatregelen aan vast kunnen zitten.
Maar rustig.. Zo ver is het nog lang niet. Eer dat dit idee er door is zijn alle coffeeshops ( zeker in de grensgebieden) al lang gesloten vrees ik.
ok thx
