Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskan je tegenwoordig als belg nog in nederland terecht

kan je tegenwoordig als belg nog in nederland terecht

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ja dat kan, neem wel je paspoort mee anders kom je der in maastricht niet in
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Aapje, je kan altijd pech hebben met een controle, ga daarom op uren dat controles niet logisch zijn ('s middags op ma di woe of do. ofzo)

Gewoon gaan, ket fixen, terugrijde, geniete ^^
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
And our manic depressed hero is back!!
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, maar je wordt hier niet serieus genomen. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar wat met Belgen die doordeweeks in Nederland zijn gevestigd voor werk?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Irezz zei:
Maar wat met Belgen die doordeweeks in Nederland zijn gevestigd voor werk?
Klik om te vergroten...

Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook.. :confused:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook.. :confused:
Klik om te vergroten...

Nu blijkbaar wel nog ja. Heel dit wietpasjessysteem is compléét aan me voorbijgegaan?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Irezz zei:
PepTalk zei:
Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook.. :confused:
Klik om te vergroten...

Nu blijkbaar wel nog ja. Heel dit wietpasjessysteem is compléét aan me voorbijgegaan?
Klik om te vergroten...

Duurt ook nog wel even voor het echt door is hoor.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt ..... er zijn wel een aantal steden die een proefreclarium draaien
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoop dat het nog wel even blijft aanslepen, heb deze maand gelezen dat het niet zooo lang meer gaat duren voor de eerlijke (Nederlandstalige) Belg gebannen wordt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan gaat de eerlijke belg gewoon zijn vingers wat vuiler maken :)
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik dacht dat je als Belg sowieso ook gewoon zo'n pasje kon aanvragen? Anders zou het ingaan tegen de discriminatiewetten binnen de Europese Gemeenscap. Kan je wel maar 3 gram of whatever per dag gaan halen natuurlijk, wat de reis naar Nederland wel minder interessant maakt.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buddha Cheese zei:
Ik dacht dat je als Belg sowieso ook gewoon zo'n pasje kon aanvragen? Anders zou het ingaan tegen de discriminatiewetten binnen de Europese Gemeenscap. Kan je wel maar 3 gram of whatever per dag gaan halen natuurlijk, wat de reis naar Nederland wel minder interessant maakt.
Klik om te vergroten...

Klopt, al zoude ze ons veel liever gewoon bannen maar dat gaat dus niet. Maar je betaald meer aan benzine dan aan de wiet voor die luttele 3 gram. Dan koop ik het liever gewoon hier.

Iemand een idee wanneer het systeem van start gaat?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....
Klik om te vergroten...
Zeiden we dat met het paddoverbod ook niet :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ivoos zei:
Flameon zei:
Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....
Klik om te vergroten...
Zeiden we dat met het paddoverbod ook niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Die pas komt er zowiso, daar kun je van op aan
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacelord zei:
Ivoos zei:
Flameon zei:
Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....
Klik om te vergroten...
Zeiden we dat met het paddoverbod ook niet :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Die pas komt er zowiso, daar kun je van op aan
Klik om te vergroten...
Ik heb te veel gequote, het ging eigenlijk over het "duurt nog wel even" gedeelte.
Bij het paddoverbod zeiden we ook allemaal "duurt nog wel even, moeten nog onderzoeken, debatten, dit, dat", en ineens was het verbod er.
b
bouriLid
01-01-2024, 00:00
#17
goeie middag

mijn vraag gaat er naar uit dat je als belg nog altijd weed kan kopen ergens in nederland
heb al zoveel gehoord van mijn vrienden dat dit wel of niet meer kan wel of zonder pasje en ik kan niet meer volgen

bedankt voor de reacties
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drugstoerist nummero 57845738578345843
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
GOOGLE

Nee echt serieus.. hebben jullie daar ooit gehoord van GOOGLE

1e hit bij wietpas, en je ziet dat het er nog lang niet is
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier hoef je bij de meeste shops nog geen pasje te hebben. Volgens mij is dat aan de grens al wel, stukje verder rijden dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."