#1
ja dat kan, neem wel je paspoort mee anders kom je der in maastricht niet in
Irezz zei:Maar wat met Belgen die doordeweeks in Nederland zijn gevestigd voor werk?
PepTalk zei:Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook..![]()
Irezz zei:PepTalk zei:Wat is daarmee?
Belgen die niet in Nederland werken kunnen wiet kopen, en die wel in Nederland werken ook..![]()
Nu blijkbaar wel nog ja. Heel dit wietpasjessysteem is compléét aan me voorbijgegaan?
Buddha Cheese zei:Ik dacht dat je als Belg sowieso ook gewoon zo'n pasje kon aanvragen? Anders zou het ingaan tegen de discriminatiewetten binnen de Europese Gemeenscap. Kan je wel maar 3 gram of whatever per dag gaan halen natuurlijk, wat de reis naar Nederland wel minder interessant maakt.
Zeiden we dat met het paddoverbod ook nietFlameon zei:Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....

Ivoos zei:Zeiden we dat met het paddoverbod ook nietFlameon zei:Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....![]()
Ik heb te veel gequote, het ging eigenlijk over het "duurt nog wel even" gedeelte.spacelord zei:Ivoos zei:Zeiden we dat met het paddoverbod ook nietFlameon zei:Wietpas duurt inderdaad nog wel even en of het echt door komt .....![]()
Die pas komt er zowiso, daar kun je van op aan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."