#1
Iemand?
pkw zei:ImmortalTech zei:Ja dat had ik ook. Toen ik stopte met blowen onthield ik een stuk of 6 dromen per nacht ofzo![]()
Ja, hoe herkenbaar! Zeker een stuk of drie dromen per nacht, zo vermoeiend. En allemaal nare dromen ook nogOok slaap ik nu erg onrustig en word een paar keer per nacht wakker.
Beetje off-topic maar het niet-blowen valt me zwaar. Heb nergens zin in, voel me down en volgens mij heb ik nu alle symptomen van een depressie.![]()
pkw zei:Ja tuurlijk, ik hou vol.
Wil ook even zeggen dat ik de reacties op dit topic erg goed vind, heb er veel aan. Jullie zijn toch niet stiekum allemaal professionele hulpverleners...? :P![]()
W.F.L. zei:Ben nu een week gestopt ofzo, en tenzij ik een benzo neem ergens word ik standaard wakker met het gevoel "wtf heb ik gedaan?!" en dan herinner ik mij dat het een droom was. Laatst ook een lucide droom gehad waar ik aan het inbreken was, sloeg weer helemaal nergens op.Maarja zo gaat dat met dromen he
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."