Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDromen na stoppen blowen

Dromen na stoppen blowen

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
pkwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja tuurlijk
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
In spé wellicht, maar dat balanceert op een zeer dun randje, hetgeen gepaard gaat met een zeer hoog zwaartepunt. Ik houd wel van een uitdaging.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
pkw zei:
Ja tuurlijk, ik hou vol.

Wil ook even zeggen dat ik de reacties op dit topic erg goed vind, heb er veel aan. Jullie zijn toch niet stiekum allemaal professionele hulpverleners...? :P :wink:
Klik om te vergroten...

ik zal het anders benoemen.. ervaringsdeskundigen :wink:
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dit is normaal, ik heb na het atoppen met blowen voor een paar weken enkele verschrikkelijke dromen gehad. Eentje was dat ik een 'machtige' man was en dat er een vrouw in haar 30 in mijn kamer kwam helemaal aan het huilen. Ik schreeuwde tegen haar dat ze in mijn amp moet gaan. Ze kruipte erin, en in mijn droom was mijn amp een andere dimensie die ik controleer via mijn gitaar. Ik controleerde die dimensie, maar kon het zelf niet beleven van buiten. Ik begon metal te spelen en na enkele seconde, popte de amp met rook en de vrouw haar hoofd rolde op de vloer helemaal met bloed en brandwonden. Ze had een grote gat in haar voorhoofd. Op deze moment riep mijn moeder mij omdat er 2 vrienden buiten zijn. Maar deze twee ken ik alleen van gezicht van school. Ze kwamen in de kamer en zagen het hoofd op de grond liggen. Eentje complimenteerde mij, ik weet niet waarom. Daarna zag ik door de raam naar buiten en was het aan het hagelen en ik woon op Aruba.30graden celcius+elke dag van het jaar.Daarna waren de twee vrienden niet meer daar in mijn droom. Ik kreeg deze rare gevoel die ik nog nooit hebt gevoelt(en ik heb veel rare emoties/gevoelens gekregen vanwege LSD trips etc). Ik was helemaal droevig en paranoid waarom ik deze vrouw dood hebt gemaakt. Ik pakte de hoofd om te bedenken waar ik het gaat schuilen, toen het in mijn hand was beweegde de ogen en ze schreeuwde AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH en toen werd ik wakker, helemaal bezweten en ik schreef de droom direct in mijn mobiel.
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Logisch: Als je nuchter bent droom je 's nachts als je stoned ben droom je overdag
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien een beetje raar maar euhm
ik droom juist geniale dingen en de hele nacht door als ik leip ga slapen terwijl als ik de hele dag geen jointje heb gezien ik bijna niet droom. vaak voel ik me na zo'n nacht intens dromen helemaal leeg en fris van binnen, en niet uitgeput ofzo. terwijl als ik uit het zwarte gat van slaap kom op een gewone dag (dus niet geblowd de dag ervoor) ik vaak nog moe ben en moeilijk wakker word.

ben ik gewoon apart, of heeft wiet een andere uitwerking op mij? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."