Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen blowen?

Alleen blowen?

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
wij hebben een vaste blow groep van 3 personen. Er word altijd veel gelachen, maar als we soms met 2 man zijn lachen we ons nog meer naar de klote. Je kunt dan beter ingaan op die persoon omdat er niemand anders bij is. Maarja, mijn ergste lachkick was wel met een groep van 10 personen, allemaal knetter. Maar algemeen gesproken lach ik het meest als we met 2 man zijn.

Als ik alleen blow heb ik dus nooit een lachkick, wel een binnenpretje plus een grijns op mn gezicht als ik aan rare dingen denk. Alleen is er nooit iets om te lachen, of je moet grappige filmpjes gaan kijken ofzo. Met vrienden erbij praat je veel over de meest rare dingen en lachen werkt super aanstekelijk als je stoned bent. Bij mij is het zelfs zo dat ik harder space als ik alleen rook, ben gewoon zo gewent om emoties kwijt te raken door te praten met mijn vrienden. Als ik alleen rook kan ik die niet zo kwijt, ga heel erg nadenken over dingen enzo. Met vrienden erbij heb je gewoon meer lol.

gr!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Hehe, dat heb ik wel vaker op openbare plekken als ik stoned ben.
Lachkick als je in de rij staat :rock:
Klik om te vergroten...

Ik hou me dan eerder bezig met te zorgen dat ik niet omval of struikel :mrgreen:

Flameon zei:
Ik blow wel eens vaker alleen .... maar liever met vrienden
Klik om te vergroten...

En ja liever met vrienden hoewel ik het ook vaak alleen doe
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
Ik hou me dan eerder bezig met te zorgen dat ik niet omval of struikel :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. :P

En met alleen blowen heb ik geen problemen, maar met vrienden is leuker.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nog nooit alleen geblowd. Ben er wel benieuwd naar, omdat je dan met niets of niemand rekening hoeft te houden. ik denk dat ik dan heel veel ga tekenen en ga lachen om onzinnige plaatjes op internet.

Sowieso ga ik makkelijk stuk. Om zo een plaatje als bijvoorbeeld At first I was like...But then I lol'd kan ik al plat liggen. Gaat dus best makkelijk bij mij.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Hehe, dat heb ik wel vaker op openbare plekken als ik stoned ben.
Lachkick als je in de rij staat :rock:
Klik om te vergroten...

Haha, en dan denk je "niet lachen" maar die gedachte laat je enkel harder lachen.
Of iemand zijn kapsel is toch o-zo grappig plots.. :)

Ik vind het heerlijk om alleen te blowen, lekker relax :stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
KapiteinPinda zei:
heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.

af te raden.
Klik om te vergroten...

Hehe, dat heb ik wel vaker op openbare plekken als ik stoned ben.
Lachkick als je in de rij staat :rock:
Klik om te vergroten...

Haha dat heb ik ook, daarom blijf ik liever binnen als ik stoned ben :grin:

Maar ik blow eigenlijk altijd alleen. Word er niet bepaald socialer van ofzo, dusja :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Oom Klaas zei:
KapiteinPinda zei:
heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.

af te raden.
Klik om te vergroten...

Hehe, dat heb ik wel vaker op openbare plekken als ik stoned ben.
Lachkick als je in de rij staat :rock:
Klik om te vergroten...

Haha dat heb ik ook, daarom blijf ik liever binnen als ik stoned ben :grin:

Maar ik blow eigenlijk altijd alleen. Word er niet bepaald socialer van ofzo, dusja :P
Klik om te vergroten...

Minimaal 80% van m'n jointjes rook ik alleen, of de poes zit naast me en kijk me dan altijd zo mooi aan als ik eenmaal stoned ben :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja blow 9 van de 10 keer ook alleen.. Anders word ik te stoned en blijf ik hangen, niet zo handig :P
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In me eerste blowjaartjes heb ik al mijn weed met vrienden gerookt 100% alles.
Ik heb altijd zweethanden dus liet ik mijn vrienden draaien.Dat was een van mijn excuses om niet te draaien en te leren draaien. :grin:
Verder heb ik ook altijd gezegd : Als ik leer draaien dan zal ik 100 keer zoveel roken als dat ik al doe.
En ja hoor ik had gelijk.Ik rook nu echt te veel en misschien wel meer in me eentje dan met me vrienden . :mrgreen:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo peeps,

Wat ik me afvraag he. Als je alleen blowt en je loopt daarna de straat op of bent gewoon thuis, krijg je dan ook een lachkick om domme dingetjes. Bvb om een dik persoon die dan in jouw ogen grappig loopt ofzo. Of is dat alleen in een groepje met sfeer? Want ik heb nu al gemerkt dat met z'n 3en veel grappiger en meer effect in HIGHness is dan met z'n 2en.

Alleen wordt je waarschijnlijk gewoon heel relaxed maar niet gek?
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met wie je blowt. Als je met iemand blowt die vaak best wel serieus is, wordt het niet heel erg lachen. Dus met z'n 2en kan het ook best zijn dat er niet veel is om te lachen.

Ik ben altijd zorgeloos als ik blow dus denk niet echt na over dingen waar heftige emoties bij horen ofzo. Mijn gedachten gaan vaak wel erg snel, te snel om over te brengen soms. Als je alleen bent lijkt me wel chill als je gewoon voor de tv southpark zit te kijken. Van welke wiet ga jij echt spacen?

Het gaat mij juist om de lol, dus met wat meer vrienden erbij lijkt me chill.
Wat later op de dag vind ik trouwens ook beter.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja is altijd een gekkeboel hierow xd iedereen is uitgenodigt
woon in dorp naast stad en zijn stuk of 6 groepen hieraleen al n dorp
als we blowen blowen we met ze allen


is goed voor de klantjes
:stoned:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb vaste blow groep van ongeveer 30 man elke avond weer
maar zit liever thuis ekker binnen in me eentje
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
30 man?

WTf :grin: Dat lijkt me wel minder-xD. Ik vind 5/6 echt de max.

Maar als je met meer mensen dan blowt dan alleen maar 2 moet het wel leuker zijn. Dan zijn er meer persoonlijkheden, meer opmerkingen.
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maddo17 zei:
Maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met wie je blowt. Als je met iemand blowt die vaak best wel serieus is, wordt het niet heel erg lachen. Dus met z'n 2en kan het ook best zijn dat er niet veel is om te lachen.

Ik ben altijd zorgeloos als ik blow dus denk niet echt na over dingen waar heftige emoties bij horen ofzo. Mijn gedachten gaan vaak wel erg snel, te snel om over te brengen soms. Als je alleen bent lijkt me wel chill als je gewoon voor de tv southpark zit te kijken. Van welke wiet ga jij echt spacen?

Het gaat mij juist om de lol, dus met wat meer vrienden erbij lijkt me chill.
Wat later op de dag vind ik trouwens ook beter.
Klik om te vergroten...

ik rook met een bong, dus space em altijd best wel hard van elke wiet. Maar enkele steken er natuurlijk wel bovenuit zoals Amnesia haze, Silver haze, en de combo superskunk + white widow staat garant voor een zieke space. Als ik thuis alleen smoke, meestal als ik een dagje vrij ben en ouders zijn werken, neem ik de nodige hits van de bong daarna liefst eerst een douche en ga ik filmpjes kijken op youtube van mensen die zich kapot smoken. Daarna ff gamen en een lekkere maaltijd maken ofzo. Tekenen en verhalen schrijven zijn ook geweldig als je aardig space bent. Als je er dan nuchter naar kijkt lijkt het totale bullcrapp, als je stoned bent komt de magie weer terug, kan ik soms wel om lachen. Uitspacen meestal op de bank met rustige muziek zoals coldplay ofzo. Echt even een dagje voor jezelf en tot rust komen, heerlijk.

Gr!
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Hellraiser De hele gang gaat mee dus. Wel gezellig-xD Vaak alsnog beter dan met z'n 2en.

@ Spacebilly Lijkt me wel handig zo'n bong ja...ik moet echt het zwaarste hebben, wil ik iets kunnen voelen. Misschien komt dat ook, doordat ik tot nu toe alleen voorgedraaide heb gerookt. Die amnesia en white widow hoor ik echt vaak.

Een keer in je eentje blowen lijkt me ook wel vet relaxed. Die geur blijft wel in de kamer hangen lijkt me..? Al kom ik uit een hasj en wiet familie(coffeeshops, kweken), me ouders zijn er fel tegen.

Als ik stoned ben krijg ik meestal direct veel honger, ik blow ook op een lege maag, dus ik eet meteen. Vandaar dat het denk ik ook sneller uitwerkt.

Die Amnesia&WW ga ik echt proberen. Ik kan niet draaien, maar weet wel iemand. Hoeveel gram per jointje om echt goed te kunnen spacen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maddo17 zei:
@ Hellraiser De hele gang gaat mee dus. Wel gezellig-xD Vaak alsnog beter dan met z'n 2en.

@ Spacebilly Lijkt me wel handig zo'n bong ja...ik moet echt het zwaarste hebben, wil ik iets kunnen voelen. Misschien komt dat ook, doordat ik tot nu toe alleen voorgedraaide heb gerookt. Die amnesia en white widow hoor ik echt vaak.

Een keer in je eentje blowen lijkt me ook wel vet relaxed. Die geur blijft wel in de kamer hangen lijkt me..? Al kom ik uit een hasj en wiet familie(coffeeshops, kweken), me ouders zijn er fel tegen.

Als ik stoned ben krijg ik meestal direct veel honger, ik blow ook op een lege maag, dus ik eet meteen. Vandaar dat het denk ik ook sneller uitwerkt.

Die Amnesia&WW ga ik echt proberen. Ik kan niet draaien, maar weet wel iemand. Hoeveel gram per jointje om echt goed te kunnen spacen?
Klik om te vergroten...

0,3 tot 1. ( met een hele gram zit je toch wel richting een pure.)
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm, ik blow het liefst met 4/5 man, dat er tenminste genoeg te praten valt, alleen lachkicks heb ik dus echt bijna niet meer. Ik word nu gewoon veel filosofischer en relaxter van wiet, vroeger was dat een stuk anders. dan kon ik wel een half uur lang doorlachen om iets kleins. Achja, soms mis ik die tijde toch wel :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
nee, ik heb wel dat ik helemaal afdwaal in dingen die echt gebeurt zijn en dingen die ik ter plekke verzin, dat ik verdwijn in mijn muziek, en dat ik geniale schetsen maak...
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan wordt het toch wel een gram voor mij, anders merk ik er vast bijna niks van.

Ik heb het nu maar 3 keer gedaan, en alleen de eerste keer was echt fantastisch. Toen hadden we echt de grootste lol. Ik weet niet meer hoe dat spul heette en van welke coffeeshop het kwam. De persoon die het had gehaald is nu op vakantie :rolleyes:

Filosofisch van wiet? Ik word juist echt dom van wiet. Gedachten gaan meestal wel snel. Gister zei iemand mango. Toen dacht ik aan manga. En toen aan hentai...wtf :confused: Terwijl ik niks met manga heb. Sommige mensen krijgen echt van die fanatasie-explosies en spacen hem helemaal dood. Moet het effect dan ook niet psychedelisch zijn...

4/5 inderdaad het best. Met z'n 2en is een beetje droog. In mijn beleving dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."