#1
wij hebben een vaste blow groep van 3 personen. Er word altijd veel gelachen, maar als we soms met 2 man zijn lachen we ons nog meer naar de klote. Je kunt dan beter ingaan op die persoon omdat er niemand anders bij is. Maarja, mijn ergste lachkick was wel met een groep van 10 personen, allemaal knetter. Maar algemeen gesproken lach ik het meest als we met 2 man zijn.
Als ik alleen blow heb ik dus nooit een lachkick, wel een binnenpretje plus een grijns op mn gezicht als ik aan rare dingen denk. Alleen is er nooit iets om te lachen, of je moet grappige filmpjes gaan kijken ofzo. Met vrienden erbij praat je veel over de meest rare dingen en lachen werkt super aanstekelijk als je stoned bent. Bij mij is het zelfs zo dat ik harder space als ik alleen rook, ben gewoon zo gewent om emoties kwijt te raken door te praten met mijn vrienden. Als ik alleen rook kan ik die niet zo kwijt, ga heel erg nadenken over dingen enzo. Met vrienden erbij heb je gewoon meer lol.
gr!
Als ik alleen blow heb ik dus nooit een lachkick, wel een binnenpretje plus een grijns op mn gezicht als ik aan rare dingen denk. Alleen is er nooit iets om te lachen, of je moet grappige filmpjes gaan kijken ofzo. Met vrienden erbij praat je veel over de meest rare dingen en lachen werkt super aanstekelijk als je stoned bent. Bij mij is het zelfs zo dat ik harder space als ik alleen rook, ben gewoon zo gewent om emoties kwijt te raken door te praten met mijn vrienden. Als ik alleen rook kan ik die niet zo kwijt, ga heel erg nadenken over dingen enzo. Met vrienden erbij heb je gewoon meer lol.
gr!


