#1
Ik denk dat je even moet wennen. Als je het blijft doen raak je eraan gewend
). Dit heb ik zowel vrijdagavond als maandag overdag gedaan, een pure joint gerookt dus. Effect bevalt me prima, alleen het voelde al vrij scherp aan de keel. Oom Klaas zei:Maar een pure joint vind ik zachter op m'n keel dan eentje met tabak, net als met een pijp.
Na een tijdje went het wel
drugsgebruiker zei:Puur roken vind ik tov met tabak een verademing
Ik doe beide echter zelden, omdat ik nu een vaporizer heb aangesloten op een bong. De lucht die je dan inademt is nog frisser dan een lentebries door een hennepveld![]()
Chris Pontius zei:Het is maar net wat je gewend bent denk ik. Ik rook eigenlijk altijd puur, en heb nergens last van. Als ik nu een joint met tabak zou roken, zou ik weer kapot gaan.

1percent zei:Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen.
Dreuge zei:1percent zei:Als logisch gevolg daarvan ben ik ook opgehouden met tabak in m'n joints te doen.
fucke youe![]()
Denk hij kennelijk anders over.1percent zei:excusez-moi? gestopt met tabak roken = geen tabak roken = dus ook geen tabak in mn joints.
vreemde gedachtengang? niet logisch?
Dreuge zei:We weten natuurlijk allemaal dat roken GAY en kansloos is, daarom ben ik sinds 3 dagen gestopt
Regels:
-Blowen mag nog wel met tabak, maar als je na het stoppen met roken extra veel gaat blowen ben je een fag

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."