Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorgedraaide joint

Voorgedraaide joint

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
KaterXXL zei:
bij klachten zoals :

- Hoofdpijn
- Duizeligheid
- Lichtheid in je hoofd

geldt : meer pauzes tussen je hijsjes laten -> zuurstoftekort.
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
KaterXXL zei:
bij klachten zoals :

- Hoofdpijn
- Duizeligheid
- Lichtheid in je hoofd

geldt : meer pauzes tussen je hijsjes laten -> zuurstoftekort.
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, eerder een teveel aan nicotine.
Die effecten zijn ook toe te schrijven aan zuurstoftekort, maar die zijn altijd van korte termijn.
De effecten van nicotine OD blijven ook niet lang, maar langer dan van zuurstoftekort.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit hoeft niet in trip reports

/move
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo mede forumleden. Ik heb vandaag een voorgedraaide joint gekocht (Na mijn mislukte 1e keer) Ik was even een rondje gaan lopen aleen en stak hem op. Ik werd duizelig en misselijk en was na 3/5e deel het helemaal zat en ligt in me hoofd omdat ik nooit rook denk ik.
Nu na 10 minuten een winkel uitlopend voelde ik me lekker warm en stond ik verbaast te kijken dat ik een reclame bord niet kon lezen door gebrek aan concentratie.
Toen eenmaal thuis kwam een flesje water gepakt en een zak m&m's.Nu zit ik op mijn kamer op mijn playstation een concert dvd van UB40 te kijken. En alles klinkt leuk en hoef geen songs meer te skippen. zit nu aan me 3e flesje water en zak m&m's zijn op :openmouth:

Zeker voor herhaling vatbaar. Aleen dan een hogere dosering denk

Iemand tips om niet zat/ misselijk /licht in de hoofd te worden??
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij ging wel erg diep zo te lezen!
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer een lagere dosering en koop geen goedkope wiet :)
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom wil je niet licht in het hoofd worden? Dat is toch juist chill :stoned:

Ik had laatst ook een heerlijke voorgedraaide. Was tijdens uitgaan dus de alcohol zal ook hebben meegespeeld maar ik had nog nooit zo'n mooi gedraaide joint gezien. Hij werkte ook erg goed en mij iemand anders kregen we hem nog niet op :P

Waarom trouwens in je eentje? Gewoon nieuwsgierig?
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer eens te blowen als je ergens heel chill onderuit gezakt zit. :stoned:
Ik heb het ook weleens gehad snel lopend vanuit een shop gaan blowen en dan tegen het flauwvallen aan zo'n headrush + sterretjes :rolleyes: oeff

Of 's ochtens een peuk/sigaar dat voel je ook wel als je niet rookt.
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pizza Haze zei:
Probeer eens te blowen als je ergens heel chill onderuit gezakt zit. :stoned:
Ik heb het ook weleens gehad snel lopend vanuit een shop gaan blowen en dan tegen het flauwvallen aan zo'n headrush + sterretjes :rolleyes: oeff

Of 's ochtens een peuk/sigaar dat voel je ook wel als je niet rookt.
Klik om te vergroten...

Ja precies ik denk ook dat t komt door het lopen en niet gewend zijn aan roken. Aleen t probleem is dat ik thuis niet kan blowen :confused: hoelang zou t evt duren voordat de geur het huis uit is?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je geen tuin/balkon?

Als je binnen PUUR rookt ( alleen wiet, uit bijv. een puurpijpje/bong/shisha what ever) is het met raampjes open en wat deo binnen een half uur weg.

Een joint ( of sigaret) bevat tabak wat langer blijft stinken.
Ik denk dat je dan toch wel een aantal uurtjes even de raampjes open moet laten.

Alle vervelende effecten die jij gemerkt hebt, komt door de nicotine icm. het lopen en gehaast zijn.

Als je gaat blowen, zorg dan altijd voor een relaxte omgeving.
- Chille zit plek.
- Eten, en vooral belangrijk: Drinken.
- Vrienden, muziekje, filmpje enz.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zorg dat je goed (suiker) gegeten hebt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
Heb je geen tuin/balkon?

Als je binnen PUUR rookt ( alleen wiet, uit bijv. een puurpijpje/bong/shisha what ever) is het met raampjes open en wat deo binnen een half uur weg.
Klik om te vergroten...
In een huis waar niet gerookt word blijft dat zeker langer hangen...

@donaldduck: haal de volgende keer éérst een flesje water en drink die op tijdens het blowen, doe op die manier een half uurtje over je joint, voorgedraaide verkopen ze meestal in kokertjes, daar kun je hem ook even in bewaren als je hem even beu bent...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Donaldduck88 zei:
Aleen dan een hogere dosering
Klik om te vergroten...

volgens mij kun je geen sterkere voorgedraaide kopen. Die zijn meestal vrij licht. Tenminste de shops die ik ken
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
je hebt zeker wel verschillende soorten voorgedraaiden.

wiet, hasj, cocktail
en ook nog verschil in de wiet en hasj joints waarin dus ook de sterkte verschilt.
white widow, silver haze etc.
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Donaldduck88 zei:
Aleen dan een hogere dosering
Klik om te vergroten...

volgens mij kun je geen sterkere voorgedraaide kopen. Die zijn meestal vrij licht. Tenminste de shops die ik ken
Klik om te vergroten...

Verschilt misschien een beetje per shop (iig in Groningen). De ene had purt, de ander had nog wel redelijke voorgedraaide. Maar het blijft een beetje kinderspel in vergelijking met gewoon wiet uit het zakje.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
De standaardmaat voor een voorgedraaide is 0.2 gram, ik weet niet wat jullie draaien maar ik draai toch wel minstens 0.4 gram in een joint, daarom is voorgedraaide roken ook een stuk duurder...
K
KaterXXLLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij klachten zoals :

- Hoofdpijn
- Duizeligheid
- Lichtheid in je hoofd

geldt : meer pauzes tussen je hijsjes laten -> zuurstoftekort.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
In een huis waar niet gerookt word blijft dat zeker langer hangen...
Klik om te vergroten...

In ons huis word niet gerookt, behalve als paps en mams de hort op zijn.
Zoals ik al zei, tabaksrook ( en een niet pure joint dus ook) blijft vrij lang hangen.

Een pure joint of welke andere manier van blowen zonder tabak dan ook is echt zo weg.
Wel even raampje open doen ofcourse..

cropp zei:
De standaardmaat voor een voorgedraaide is 0.2 gram, ik weet niet wat jullie draaien maar ik draai toch wel minstens 0.4 gram in een joint, daarom is voorgedraaide roken ook een stuk duurder...
Klik om te vergroten...

Hier is de standaard maat 0.33 gram, nog best te doen dus. Hoewel ik ze liever puur rook :)
Voorgedraaide roken is wel duurder ja, en zeker minder lekker.

Maar nu ga ik een beetje offtopic geloof ik :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."