#1
Grass Company heeft greengo dus grass company is baas!
Sommige mensen gebruiken het om hun pep in te doen.cropp zei:Jack Herrer, 15 euro, 20 cent statiegeld voor het bakje, mag je ook houden als soeveniertje voor in je schoenendoos met herinneringen uit je jeugd
Precies, ze hebben een menukaartZazuu. zei:ze hebben een heel mapje vol met wiet hasj en shit
hindu kush is wel lekker.
Ja kan ook, ik ben ze aan het sparen tot ik er genoeg heb om een nieuwe bak te halen...Aalpoepert zei:Sommige mensen gebruiken het om hun pep in te doen.cropp zei:Jack Herrer, 15 euro, 20 cent statiegeld voor het bakje, mag je ook houden als soeveniertje voor in je schoenendoos met herinneringen uit je jeugd
Welke, we hebben er twee heTRAVOLTA zei:geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light. en doosjes sparen inderdaad haha
Ze verkopen allebei northern lightAalpoepert zei:Welke, we hebben er twee heTRAVOLTA zei:geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light. en doosjes sparen inderdaad haha
![]()

Aalpoepert zei:Welke, we hebben er twee heTRAVOLTA zei:geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light. en doosjes sparen inderdaad haha
![]()

Aalpoepert zei:Grass Company heeft greengo dus grass company is baas!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."