Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoffeeshop the grass company

coffeeshop the grass company

15 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grass Company heeft greengo dus grass company is baas!
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#2
geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light :). en doosjes sparen inderdaad haha
t
theelichtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hoorde trouwens ook iets over een ''best of europe'' pack?
weet iemand hoe duur dit is en wat hier precies inzit?
t
theelichtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo

ik ben deze week toevallig in tillburg en ben zeker van plan om langs the grass company te gaan.
nu is mijn vraag:
iemand suggesties wat een goede wiet soort van hun is?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kun je dat niet beter aan de shopmederwerker vragen?
Die zijn altijd op de hoogte van wat ze verkopen (als het goed is).

En elke week, misschien wel dag, veranderd de soort wiet.
Misschien blijft het wel onder dezelfde soort op het menu staan, maar het is snel een net ander soortje/zelfde soort andere kweker of iig al een andere plant en dus totaal andere wiet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezus weer zo'n topic :tearsofjoy:

@TS:
Vraag om een (aantal gram, zelf invullen) van hun beste wietje.

Simpel, effectief en achteraf zwaar relaxed (stoned/high)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jack Herrer, 15 euro, 20 cent statiegeld voor het bakje, mag je ook houden als soeveniertje voor in je schoenendoos met herinneringen uit je jeugd, hatseflats...

Slotje dan maar weer?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ze hebben een heel mapje vol met wiet hasj en shit

hindu kush is wel lekker.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
Jack Herrer, 15 euro, 20 cent statiegeld voor het bakje, mag je ook houden als soeveniertje voor in je schoenendoos met herinneringen uit je jeugd
Klik om te vergroten...
Sommige mensen gebruiken het om hun pep in te doen.

Zazuu. zei:
ze hebben een heel mapje vol met wiet hasj en shit

hindu kush is wel lekker.
Klik om te vergroten...
Precies, ze hebben een menukaart
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
cropp zei:
Jack Herrer, 15 euro, 20 cent statiegeld voor het bakje, mag je ook houden als soeveniertje voor in je schoenendoos met herinneringen uit je jeugd
Klik om te vergroten...
Sommige mensen gebruiken het om hun pep in te doen.
Klik om te vergroten...
Ja kan ook, ik ben ze aan het sparen tot ik er genoeg heb om een nieuwe bak te halen...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik haal zelf altijd shiva, heeft wel lekker zijn eigen smaakje en je krijgt ruim genoeg, vergeleken met de rest...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
TRAVOLTA zei:
geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light :). en doosjes sparen inderdaad haha
Klik om te vergroten...
Welke, we hebben er twee he :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aalpoepert zei:
TRAVOLTA zei:
geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light :). en doosjes sparen inderdaad haha
Klik om te vergroten...
Welke, we hebben er twee he :wink:
Klik om te vergroten...
Ze verkopen allebei northern light :wave:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#14
Aalpoepert zei:
TRAVOLTA zei:
geen ervaring met die uit tilburg maar uit van de grass company in den bosch kies ik altijd voor the northern light :). en doosjes sparen inderdaad haha
Klik om te vergroten...
Welke, we hebben er twee he :wink:
Klik om te vergroten...

you've got PM
:wave:
g
goejezuenLid
01-01-2024, 00:00
#15
rond de 45 euro en er zitte alle voorgedraaide jointjes in die de shop heeft ^^
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Aalpoepert zei:
Grass Company heeft greengo dus grass company is baas!
Klik om te vergroten...

Niet dus :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."