Over dat pasjes systeem heb ik ook ergends gelezen, maar zo ver is het nog niet....
Coffeeshops worden besloten clubs die alleen voor meerderjarige inwoners van Nederland toegankelijk zijn op vertoon van een clubpas.
lolnoob zei:Lijkt me wel klote, dan kun je dus nog maar bij 1 coffeeshop langs. Of zou een pasje genoeg zijn om overal binnen te komen?
En dat is volgens mij alleen in zogenaamde grensgebieden, maastricht, goes, enz.Iris zei:Over dat pasjes systeem heb ik ook ergends gelezen, maar zo ver is het nog niet....
cropp zei:En dat is volgens mij alleen in zogenaamde grensgebieden, maastricht, goes, enz.Iris zei:Over dat pasjes systeem heb ik ook ergends gelezen, maar zo ver is het nog niet....
Tuurlijk, maar ik kan er ook inkomen dat een winkelstraat vol stonede Fransmannen niet direct bevorderlijk is voor het straatbeeld...cropp zei:^Wat nou overlast, inkomsten!
En ik kom niet meer bij de Grass Company omdat het daar krioelt van de aardappel-Polen en buitenlandse studenten...W.F.L. zei:Ik heb in Tilburg of Breda eigenlijk enkel overlast gehad van Nederlanders :P
Ik vind het ook geen overlast, maar ik een familie met jonge kinderen vindt het misschien niet zo leuk dat druggebruik zo openbaar is... En daar houdt de gemeente nu (iets te veelcropp zei:Hoe veroorzaken stonede mensen overlast? Misschien als er iemand voor het eerst blowt en moet kotsen, maar verder toch niet?
Opvattingen over ons softdrugsbeleid kloppen lang niet altijd...Ivoos zei:Lijkt me net dat de meesten de moeite niet meer gaan doen om zo ver te rijden... Op straat kopen kan thuis ook.
Ivoos zei:Ik vind het ook geen overlast, maar ik een familie met jonge kinderen vindt het misschien niet zo leuk dat druggebruik zo openbaar is... En daar houdt de gemeente nu (iets te veelcropp zei:Hoe veroorzaken stonede mensen overlast? Misschien als er iemand voor het eerst blowt en moet kotsen, maar verder toch niet?) rekening mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."