Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over outgaan

Vraag over outgaan

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jup, maar ik vind eten zoo lekker dat ik meestal juist als ik dikke honger heb ga smoken... :rolleyes:

Maar laten we zeggen dat ik genoeg ervaring heb om aan te voelen wanneer het niet kan:P
S
SBTMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum en daardoor stel ik deze vraag misschien op de verkeerde plek, vergeef me als dit zo is.

Anyway, ik rook sinds mn 16e af en toe wiet (ben nu 23) en dat is altijd goed gegaan, ik heb nooit overgegeven en ben altijd lekker baked geworden.
Echter gisteravond rookte ik een hasj jointje samen met een vriend en daarna nog een cocktail hasj/wiet.

Ik stond op mn balkon (daar smoke ik altijd) en ik voelde me gewoon lekker tot ik opeens heel licht in mn kop word. Het volgende wat ik me kan herinneren is dat die vriend waarmee ik stond te smoken me wakker aan het schudden is en ik languit op t balkon lig, het was net alsof ik aan het dromen was ik zag allemaal wazige dingen en ik hoorde die vriend van me mijn naam roepen maar ik realiseerde me pas na een tijdje dat ik op de grond lag toen schrok ik wakker en ben ik binnen gaan zitten, toen dronk ik wat water en heb ik overgegeven. Daarna ging het langzaam beter maar had ik toch nog het gevoel dat ik geluiden hoorde enzo die er niet waren (beetje paranoia).

Ik had nooit gedacht dat wiet zo heftig kon inslaan.
Anyway moet ik hiervoor nog naar een dokter gaan of is dit normaal ?

p.s. ik heb double zero en bubblegum gerookt

Mzlz
SBTM
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je bent niet de enige die dit al gehad heeft: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=15165

Had je die dag te weinig gegeten/gedronken? Heb je soms last van een lage bloeddruk?
S
SBTMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja deze topic vond ik via google, maar omdat die topic over "bijna" outgaan ging dacht ik beter een nieuwe topic te maken, maar zo ver ik weet heb ik geen lage bloeddruk en het eten zat ook wel goed gisteren, ik zal deze week nog een keer blowen om te proberen of het weer gebeurt
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou er niet te veel achter zoeken, het kan altijd eens slecht vallen :)
Als het nog eens voorkomt zou ik wel naar de huisdokter gaan.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
kan zelfs de meest ervaren roker overkomen. Volgens mij ligt er iets anders aan de oorzaak, te veel tabak in je joint, hoeveel/wat je gegeten en gedronken hebt, bloeddruk, ziekte onder de leden, te weinig slaap... Als het niet vaker gaat gebeuren (meerdere keren per week ofzo) zou ik me er niet te veel zorgen in maken. En als je voelt dat je heel vaag word, ga liggen met je benen omhoog op iets, zorgt voor bloed naar je hoofd.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Out is het nieuwe in!
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben al vaak genoeg out gegaan. Sommige mensen raken tijdens/na het out gaan in paniek, maar als je gewoon rustig blijft en afwacht tot het over is kan het best grappig zijn :P Ik heb op die manier wel een paar keer gehalucineert van wiet. Je hoeft echt niet bang te zijn om volgende keer weer out te gaan ofzo, als je gewoon rustig rookt wordt je normaal stoned. Volgens mij is het echt overbodig om naar de dokter te gaan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
seth zei:
kan zelfs de meest ervaren roker overkomen. Volgens mij ligt er iets anders aan de oorzaak, te veel tabak in je joint, hoeveel/wat je gegeten en gedronken hebt, bloeddruk, ziekte onder de leden, te weinig slaap... Als het niet vaker gaat gebeuren (meerdere keren per week ofzo) zou ik me er niet te veel zorgen in maken. En als je voelt dat je heel vaag word, ga liggen met je benen omhoog op iets, zorgt voor bloed naar je hoofd.
Klik om te vergroten...

Dat zal het sowieso niet zijn, ik heb nog nooit gehoord dat er iemand out ging van peuken. Nicotine is zelfs een oppeppend middel.

En iedereen kan weleens out gaan van wiet.

Enige medische reden die ik zou kunnen bedenken is een te lage bloeddruk.
S
SBTMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt voor de reacties, ik ga deze week gewoon weer vandezelfde hasj en wiet roken en dan zie ik wel wat er gebeurt, ik ben dit weekend ook op een festival geweest dus mss was ik gewoon verzwakt ofzo
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Enige medische reden die ik zou kunnen bedenken is een te lage bloeddruk.
Klik om te vergroten...

Juist :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Kan inderdaad aan allerlei factoren liggen die invloed hebben op je bloeddruk. Stress, slaaptekort, weinig gegeten, weinig gedronken.

Ben ook een keer out gegaan toen ik een tentamenweek had en de hele week niet had geblowt, toen op vrijdag 2 tentamens van een paar uur en voor ik naar huis ging wou ik perse eerst een joint roken omdat ik de hele week nog niet gesmoked had. Ik had honger EN dorst en ging in de shop snel een joint roken. Toen ik naar buiten liep kwam ik een maat tegen en terwijl ik met hem stond te praten viel ik ineens flauw. Mijn maat zei dat hij me eerst lijkbleek zag worden en toen viel ik "zomaar" om.

Heeft niets met goed of slecht tegen wiet kunnen te maken, maar is gewoon een samenloop van omstandigheden.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
seth zei:
te veel tabak in je joint.
Klik om te vergroten...

Dat zal het sowieso niet zijn, ik heb nog nooit gehoord dat er iemand out ging van peuken. Nicotine is zelfs een oppeppend middel.
Klik om te vergroten...

een peuk als je echt heel stoned bent kan behoorlijk inslaan, nicotine rush. daar doelde ik op.
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha vertel mij wat, het eerste sigaretje dat ik na een goede joint opsteek, zorgt er toch echt wel voor dat ik me weer behoorlijk knetter voel :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Even naar het goede subforum verhuizen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik herken dat ook wel, ik word heel slap, moet gaan liggen en slapen, zo voelt het in ieder geval...

Probeer ervoor te zorgen dat je wat suiker in je bloed hebt als je gaat smoken, dan heb je wat energie, en suiker ontnuchtert...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
suiker ontnuchtert...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
cropp zei:
suiker ontnuchtert...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Ja en nee imho. Op dat moment voel je je wel beter na suiker. Maar je wordt denk ik niet per see nuchterder maar weer normaler stoned. Ipv. half flauwvallend.. zwak.

Ik heb het 1 keer bijna gehad na een dag non stop blowen 3/4gram weg. Toen ging ik snachts voor t slapen gaan plassen en tijdens het plassen voel ik me half wegzakken.. snel op de grond gaan zitten omdat ik niet wilde dat de wasbak mijn val/hoofd zou breken.
Na wat fruitella's was ik niet meer zo slap, maar nog wel kneiter baked.

ik had honger was erg moe en erg stoned. Misschien stond ik ook te snel op richting t toilet :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet je ook gewoon fatsoenlijk gedragen, als je denkt ''nee!! ik ga out!! oh nee!!'' dan ga je hard out, als je gewoon gaat chillen en niet te veel gaat zitten of liggen omdat je moe bent omdat je een beetje out gaat is er niks aan de hand.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pizza Haze zei:
Ja en nee imho. Op dat moment voel je je wel beter na suiker. Maar je wordt denk ik niet per see nuchterder maar weer normaler stoned. Ipv. half flauwvallend.. zwa
Klik om te vergroten...

Zeker waar!
Maar dan zou je kunnen zeggen dat suiker helpt of kalmeert, je bloedsuikerspiegel weer wat omhoog brengt maar ontnuchteren echt niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."