Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasjessysteem goedgekeud?

pasjessysteem goedgekeud?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#1
nope maar wel op inet
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hi

heb net gehoord dat het pasjessysteem is goedgekeurd, belgen mogen blijkbaar zelf niet meer in terneuzen kopen?

iemand die dit kan bevestigen? vind er zelf niet veel over

voor ons is het redelijk belachelijk aangezien het al een tijdje droog is hier.. achja de mensen zullen wel andere drugs gaan gebruiken :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer die wet is aangenomen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer die wet is aangenomen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
Klik om te vergroten...

Laat het registratie systeem maar uit staan dan :grin:.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rendeo zei:
nope maar wel op inet
Klik om te vergroten...
En waar bevindt zich dit prachtige forum? Heel goed. We komen er wel.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#6
niets anders te doen nee?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rendeo zei:
niets anders te doen nee?
Klik om te vergroten...
Exceptional Insight zei:
Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer EI iets beters vindt om te doen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rendeo zei:
niets anders te doen nee?
Klik om te vergroten...
Jawel hoor, maar ik ben een beetje een wijf dus ik kan meerdere dingen tegelijk.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#9
hm jah toch bedankt lol
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het idee van pasjes is goedgekeurd en ingevoerd binnen een week. Als belg kan je in Nederland niets meer kopen.

Klaar.

Topic op slot.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok tnx daar ben ik iets mee :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ivoos zei:
Rendeo zei:
niets anders te doen nee?
Klik om te vergroten...
Exceptional Insight zei:
Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer EI iets beters vindt om te doen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Excellent bruvva :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar moet ik in de verre toekomst eigenlijk dat pasje gaan halen?

Bij de shop zelf of bij een ambtenaar?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
Waar moet ik in de verre toekomst eigenlijk dat pasje gaan halen?

Bij de shop zelf of bij een ambtenaar?
Klik om te vergroten...

Goede vraag. Ik ken toevallig wat mensen die het denk ik snel zullen horen voordat het ingevoerd is denk ik/lijkt me zo. Maar heb nog niks gehoord over de pasjes ga morgen er eens naar vragen als ik op bezoek ga wat thee drinken :stoned:
De shop eigenaren zal/kost het ook weer allemaal tijd en geld, prijzen weer stijgende binnenkort? Hoop van niet

Exceptional Insight zei:
Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer die wet is aangenomen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
Klik om te vergroten...

Amen :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kom net terug uit Maastricht en heb 0 passen gezien. :P Ze vroegen of niks ofzo en ik kon gewoon halen, dusja. Breda zelfde.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Ik kom net terug uit Maastricht en heb 0 passen gezien. :P Ze vroegen of niks ofzo en ik kon gewoon halen, dusja. Breda zelfde.
Klik om te vergroten...

Ach, er zijn ook zoveel shops die zich niet houden aan dat 18+ gedoe. Er zullen ook zat shops zijn die zich niet houden aan het pasjes systeem.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe zit het nu met dat pasjessysteem, is dat al rond?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Maandag iig nog niet :P

J0S zei:
Ach, er zijn ook zoveel shops die zich niet houden aan dat 18+ gedoe. Er zullen ook zat shops zijn die zich niet houden aan het pasjes systeem.
Klik om te vergroten...

Uhh ja maar zo werkt het niet. Die pas heeft als bedoeling overlast van grensshops zoals je die in Maastricht hebt terug te dringen. Denk niet dat de shops daar veel keuze hebben als die pas er eenmaal is?
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#19
In rotterdam heb ik nergens last van :stoned: fuck die pasjes lost toch niks op...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
24 Belgse, 12 Franse en 17 Poolse, foutgeparkeerde auto's moet toch wel opvallen he =)..

Ook ken ik geen 1 shop die zich niet aan de 18 regel houd.
Natuurlijk zullen ze er wel zijn, maar ik denk dat ze nou niet met handenvol te vinden zijn.
En bedank zulke shops maar, mede daardoor worden de beleidsregels flink aangescherpt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."