#1
nope maar wel op inet

Exceptional Insight zei:Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer die wet is aangenomen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
En waar bevindt zich dit prachtige forum? Heel goed. We komen er wel.Rendeo zei:nope maar wel op inet
Rendeo zei:niets anders te doen nee?
Exceptional Insight zei:Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer EI iets beters vindt om te doen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
Jawel hoor, maar ik ben een beetje een wijf dus ik kan meerdere dingen tegelijk.Rendeo zei:niets anders te doen nee?
Ivoos zei:Rendeo zei:niets anders te doen nee?Exceptional Insight zei:Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer EI iets beters vindt om te doen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
cropp zei:Waar moet ik in de verre toekomst eigenlijk dat pasje gaan halen?
Bij de shop zelf of bij een ambtenaar?
Exceptional Insight zei:Zou je het geloven als ik zou zeggen, dat wanneer die wet is aangenomen, dit overal op DF te vinden zal zijn?
W.F.L. zei:Ik kom net terug uit Maastricht en heb 0 passen gezien. :P Ze vroegen of niks ofzo en ik kon gewoon halen, dusja. Breda zelfde.
J0S zei:Ach, er zijn ook zoveel shops die zich niet houden aan dat 18+ gedoe. Er zullen ook zat shops zijn die zich niet houden aan het pasjes systeem.
fuck die pasjes lost toch niks op..."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."