#1
Mja, ga dan gewoon even naar buiten :P.


goejezuen zei:ja ok die oplossingen kosten geld. maar ik bedoel gwn iets in elkaar flanze ofzo waardoor je wel naar buite kunt blazen met een normale joint ? en met die luchtverfrisser , dan ruike mn ouders alsnog da er iets nie in de haak is , en word ik alsnog genaait :P
Xeloc zei:Je ruikt het zelf altijd beter als omstanders hoor...
Als ik een wiet zakje in mijn broek/jaszak heb zitten, ruik ik dat overal! En dan sta ik met iemand te lullen en denk ik KUT! wat stinkt die benden, maar zij ruiken dat gelukkig niet.
Xeloc zei:Dat klopt ja :P... altijd mooi als je met 5 mensen op een klein kamertje zit zonder raam open!


StonerSmile zei:Je hebt kaarsen die de geur van rook uit de lucht halenkan je in de meeste supermarkten wel kopen. geurkaarsen doen het ook prima:P
![]()
Angramar Temenos zei:StonerSmile zei:Je hebt kaarsen die de geur van rook uit de lucht halenkan je in de meeste supermarkten wel kopen. geurkaarsen doen het ook prima:P
![]()
En ceuk euk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."