#1
Puur je wietje roken? dit kan op veel verschillende manieren, en zijn heel veel verschillende pijpjes te koop, je kan vaporizen of gewoon in vloeitje..
Soex Herbal Molasses is een tabaksvervanger op basis van kruiden.
Dit revolutionaire product bevat 0% teer, 0% nicotine en 0% tabak!
Desondanks rookt Soex Herbal Molasses minstens zo bevredigend als tabak dat bovengenoemde schadelijke stoffen wel bevat!
Herbal Molasses is perfect voor iedereen die wel wil genieten van de waterpijp, maar roken van teer en nicotine wil voorkomen.
Dat was het, ja!3970 zei:"Soex Herbal Molasses"
ExceptionalInsight zei:Ze hadden ooit wel zoiets in de smartshop, een tabaksvervanger.. godver hoe heette dat ook alweer?
Azhara zei:Hier ben ik dus ook naar op zoek.
In sommige coffeeshops hebben ze sinds het rookverbod
van die kruiden op de toonbank staan, om in je jointje te rollen.
Zou je hier niet wat van kunnen kopen?
PepTalk zei:Puur je wietje roken? dit kan op veel verschillende manieren, en zijn heel veel verschillende pijpjes te koop, je kan vaporizen of gewoon in vloeitje..
Gebruiken ze dat als tabaksvervanger? Ik had een keer dat extract, wat was dat smerig zeg.PepTalk zei:Damiana?
gNuxx zei:Ik doe het toch wel redelijk vaak, maar niet elke dag. Ik hoorde ook dat het roken van pure jointjes verspilling is, omdat de hoeveelheid THC die je naar binnen haalt met 1 hijs, nooit in 1 keer opgenomen kan worden.
Als je een bong rookt, en je vult hem met genoeg wiet, dan kun je met wat oefening je bowl in één grote teug leeg zuigen. Gegarandeerd dat ie dan hard aankomt....hoe groter de hoeveelheid rook die je inademt, hoe meer THC je longen opnemen. Voor beginners soms wel eens te veel
3970 zei:gNuxx zei:Ik doe het toch wel redelijk vaak, maar niet elke dag. Ik hoorde ook dat het roken van pure jointjes verspilling is, omdat de hoeveelheid THC die je naar binnen haalt met 1 hijs, nooit in 1 keer opgenomen kan worden.
Je moet niet alles geloven wat je hoortAls je een bong rookt, en je vult hem met genoeg wiet, dan kun je met wat oefening je bowl in één grote teug leeg zuigen. Gegarandeerd dat ie dan hard aankomt....hoe groter de hoeveelheid rook die je inademt, hoe meer THC je longen opnemen. Voor beginners soms wel eens te veel
![]()
Maar een waterpijp is sowieso veel efficiënter. Ik geloof dat 70% van de THC de lucht in gaat als je een joint rookt. Hij bedoelde dus te zeggen dat als je de THC uit een flinke hit uit een bong kan verwerken (je longen dan), dan kan je dat met een hijs van een pure joint ook.gNuxx zei:Je leest ook niet wat ik zeg, als je een pure joint draait, de thc die in een hijs verbrand kan niet allemaal worden opgenomen, dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)
gNuxx zei:Je leest ook niet wat ik zeg, als je een pure joint draait, de thc die in een hijs verbrand kan niet allemaal worden opgenomen, dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)

3970 zei:gNuxx zei:Je leest ook niet wat ik zeg, als je een pure joint draait, de thc die in een hijs verbrand kan niet allemaal worden opgenomen, dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)
Ik denk dat je wat minder vaak moet roken...wat je hierboven schrijft is voor niemand te begrijpen.![]()
Ook het roken van sticks (pure wiet) wordt wel als verspilling gezien. Dit vanwege het feit dat bij elke 'haal' slechts een bepaalde hoeveelheid THC kan worden opgenomen door de longen, en die hoeveelheid is minder dan in 1 haal van een sticky aanwezig is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."