Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShagvervanger

Shagvervanger

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan je tabak ook roasten (soort van verbranden) voor alle smaak te verwijderen. Of wil je effectief totaal met tabak stoppen? Een vervangingsmiddel lijkt me eigenlijk niet zo smakelijk, probeer anders blauwe lotus, is ook ietwat effectief en heeft best wel een lekker smaakje.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap echt niet waarom iedereen altijd moeilijk doet over hoeveel THC er wordt opgenomen of dat er een heel klein stukje extra joint wegbrandt omdat je bijvoorbeeld as wegblaast. Kom op zeg, ik denk dat ik één van de mensen op het forum ben die het minst te besteden heeft en toch boeit het me echt geen ruk, wat maakt dat kleine beetje uit.. Snap de hele gedachter erachter niet, dat ene hijsje of dat ene procentje THC dat meer of minder wordt opgenomen door je longen maakt toch niks uit? :confused:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij was het eerder dat als je je adem inhoudt om stoneder te worden bullshit was, in zekere zin.

Als je je adem inhoudt na een hijsje is na een paar seconde alle thc al opgenomen, en wordt je alleen maar "stoneder" door het niet krijgen van zuurstof.

Je kan er ook bier bij drinken, schiet het ook aardig op.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
3970 zei:
gNuxx zei:
Je leest ook niet wat ik zeg, als je een pure joint draait, de thc die in een hijs verbrand kan niet allemaal worden opgenomen, dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je wat minder vaak moet roken...wat je hierboven schrijft is voor niemand te begrijpen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nou nou jongen, waarom direct zulke opmerkingen als jij het vermogen niet hebt om dat simpele stukje tekst te begrijpen, dat zal heus niet aan mij liggen!!

Ik heb Knaster Cherry vandaag ontvangen, heb net een beetje getest (zonder wiet) en vond het eigenlijk best lekker roken. Blauwe Lotus zal ik ook nog proberen!

trouwens, zo kom ik aan dat stukje van verspilling:
Ook het roken van sticks (pure wiet) wordt wel als verspilling gezien. Dit vanwege het feit dat bij elke 'haal' slechts een bepaalde hoeveelheid THC kan worden opgenomen door de longen, en die hoeveelheid is minder dan in 1 haal van een sticky aanwezig is.
Klik om te vergroten...

wikipedia
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb de site niet doorgelezen, en het interesseert me ook weinig. Maar ik heb het gerookt en het heeft een aangename smaak en rookt prettig. Je voelt het ook niet zo in je longen. Een prima alternatief lijkt mij.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
nou nou jongen, waarom direct zulke opmerkingen als jij het vermogen niet hebt om dat simpele stukje tekst te begrijpen, dat zal heus niet aan mij liggen!!
Klik om te vergroten...

Nou "jongen", ik zal het proberen duidelijk te maken voor je...je schrijft:


gNuxx zei:
dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)
Klik om te vergroten...

Dat kun je op twee manieren lezen;
-als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, (dat) je een beter effect hebt, (dan) als je 0.1 gram per keer op rookt.
-als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt als je 0.1 gram per keer op rookt.

Dus "jongen", leg jij het mij maar uit. Met mijn vermogen om begrijpend te lezen is trouwens niets mis...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
3970 zei:
gNuxx zei:
nou nou jongen, waarom direct zulke opmerkingen als jij het vermogen niet hebt om dat simpele stukje tekst te begrijpen, dat zal heus niet aan mij liggen!!
Klik om te vergroten...

Nou "jongen", ik zal het proberen duidelijk te maken voor je...je schrijft:


gNuxx zei:
dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)
Klik om te vergroten...

Dat kun je op twee manieren lezen;
-als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, (dat) je een beter effect hebt, (dan) als je 0.1 gram per keer op rookt.
-als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt als je 0.1 gram per keer op rookt.

Dus "jongen", leg jij het mij maar uit. Met mijn vermogen om begrijpend te lezen is trouwens niets mis...
Klik om te vergroten...

Jou begrijpend lezen is wel erg fout dus.
zie wat dik gedrukt is, ik snap niet hoe je dit anders kunt begrijpen, want er staat ook nog dubbel achter VOORBEELD enzo, niet te begrijpen idd!! GOEDZO MAN :rock:

misschien moet jij maar minder roken, waarom mij direct zo aanvallen..
jij leest het fout hoor vriendje, het zal ook nooit aan jou liggen ofwel :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
3970 zei:
gNuxx zei:
Je leest ook niet wat ik zeg, als je een pure joint draait, de thc die in een hijs verbrand kan niet allemaal worden opgenomen, dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je wat minder vaak moet roken...wat je hierboven schrijft is voor niemand te begrijpen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

dan moet ik ook minder roken, want ik snap precies wat ie bedoelt en ik ben het met hem eens.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kom, kom mensen. Zand erover.

Het gaat hier over wiet, you know. Herb is healing healing of the nation :stoned: ?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10

Ik heb dit vorig weekend gerookt, longkruiden. Je kunt het ook op een ceremonieel vuurtje gooien. In ieder geval, het rookt lekker en schijnt veeeel minder slecht te zijn. :)

Je kunt het onderandere halen bij frontier, op de leliegracht in Amsterdam.

http://www.dutchspirit.info/
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb de site eens doorgelezen, Ze zeggen dat het zwijn afgebeeld op het pakje staat voor eerlijkheid.

Nu vind ik dat ze hun product ongeloofelijk ophemelen, alsof het een reddingsmiddel is voor mensen met long klachten.

Als het zo 'goed' zou zijn voor de longen, waarom is het dan bijv. niet verkrijgbaar bij de dokter?
Mahjah ik geloof wel dat het gezonder is dan tabak:)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oke prima voor jou dan :grin:
Wilde alleen even mededelen dat een bedrijf wat volgens hun eigen beleid voor eerlijkheid staat, op deze manier met hun producten promoten.

Er word gegooit met termen als : 'betere longen, een betere ademhaling bewerkstelligen en daardoor meer bewustzijn!''

'Dutch Spirit - de kosmische kracht van planten'

En allerlei gepraat over hoe kosmisch en buitennatuurlijk het allemaal wel niet is. Hier kan ik gewoon beetje over gaan miereneuken sorry daarvoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."