#1
Nu vanaf woensdag niet meer gesmoked. Bijna een week verder. Ik heb toevallig erge griep gehad, waardoor het stoppen ironisch genoeg makkelijk was de eerste dagen. Wel was het raar om niet te slapen, terwijl ik met 39 graden koorts rondliep. Zaterdag avond op wat oxazepam en wat wijntjes gechilled, en heerlijk geslapen (go figure)
Gister avond met volle moed in bed gestapt, en vervolgens tot half 7 's-ochtends gewacht tot de slaap zou intreden. Om half 8 viel ik dan eindelijk in slaap, om om half 9 mn wekker weer uit te drukken. Dit is dus echt vreselijk. Een grote angst van me, die werkelijkheid word. Lezen werkte niet, slaappillen werken niet, meditatie werkt niet....dus ik denk dat het gewoon geduld is. Ik heb op internet ergens gelezen dat je pijnappelklier lui word van blowen, dus je geen melatonine aanmaakt. Ik weet niet of dit een broodje aap is? Vanavond zal in ieder geval makkelijker worden, sinds ik me nu als een zombie voel.
Gister avond met volle moed in bed gestapt, en vervolgens tot half 7 's-ochtends gewacht tot de slaap zou intreden. Om half 8 viel ik dan eindelijk in slaap, om om half 9 mn wekker weer uit te drukken. Dit is dus echt vreselijk. Een grote angst van me, die werkelijkheid word. Lezen werkte niet, slaappillen werken niet, meditatie werkt niet....dus ik denk dat het gewoon geduld is. Ik heb op internet ergens gelezen dat je pijnappelklier lui word van blowen, dus je geen melatonine aanmaakt. Ik weet niet of dit een broodje aap is? Vanavond zal in ieder geval makkelijker worden, sinds ik me nu als een zombie voel.
Het heeft me enorm fijne chillouts gebracht met vrienden. Momenten van intens geluk, without a care in the world. Dit verhoudt zich minimaal tot het grote plaatje, maar je zou je kunnen afvragen in hoeverre geluk zich uberhaubt verhoudt tot het grote plaatje. Als ik terugdenk aan geluk van vroeger, zijn dat momenten, en geen periodes. Maar dit beeld kan ook komen door mijn huidige lifestyle. Ik hecht op dit moment nou eenmaal veel aan genot, en iets minder aan gezondheid.zjimiz zei:welke positieve dingen het jou heeft gebracht, en hoe dat zich verhoudt in het grote plaatje.
Ik denk dat als ik dat zou opsommen ik nog wel even bezig ben, maar niks op dagelijkse basis.zjimiz zei:Verder vroeg ik mij welke andere genotswaren je bedoelde in je post, en in hoeverre dit wellicht te maken heeft met de situatie die je beschrijft in je oorspronkelijke post.
Nog steeds goed opweg?Rendeo zei:maar het moet stoppen..

