Kijk dat is nou perfect, zoals je dat nu doet zo zou de wereld perfect zijn zonder mensen teveroordelen voor een mening of wens of droom die een invidu heeft of zou hebben,
Maar eerder de kijkt naar waarom iemand zo een behoefte of mening heeft.
Hmm dan vraag ik me af he peptalk meschien dat jij mij er mee kan helpen,
Ik heb deze filmpje gezien ik zal linken:
http://www.youtube.com/watch?v=Ec7VLmSPHEQ
Hier gaat ook een stuk over dat in het nieuws en andere mainstream wordt gebracht al enkel jaren dat cannabis dus gateway en bla bla is maar ook dat de wetgeving dat is dus overheid,
Iemand kan oppakken die naar de rechter sturen de rechter geeft die persoon dan een optie Of je gaat naar de gevangenis of je gaat naar een afkick-kliniek (om alleen al wiet roken), bedoel je dat de afkick-kliniek onafhaneklijk is? want it doet precies wat de overheid wilt en it geeft de overheid/media ook erkenning met deze gang van zaken doordat 97% van de mensen "on"vrijwillig erheen worden gestuurd en maar 3% uit vrijwilligheid aan daadwerkelijk zijn cannabis verslaving aan tekomen. en dit is precies wat ik eigenlijk probeer recht tezetten.
Kijk ik kan inderdaad die word programma gebruiken om mij duidelijker temaken maar een robot kan niet voor me denken it kan vertalen en verduidelijken maar is dat nogsteeds naar de verhaal die ik bedoel? dat maakt it voormij moeilijk.
Ik kan je goed begrijpen dat ik Radicaal pro cannabis overkom en ik zou mezelf tegenspreken als ik daar niet mee eens ben, vergeet niet dat mijn bedoeling is mensen te Decriminaliseren en meer vrijheid tegunnen en niet elkaar in groepjes duwen. Ik zal nooit iemand veroordelen die blowd/alcohol/coke/lsd/fastfood/medicatie of welke persoonlijke keuze je ook maakt ooits veroordelen van goed of slecht noch tenlasten zijn van.
Liever Wijsheid en hulp en eerlijkheid.
Helaas is ons maatschappij niet zo maar om nou simpel te accepteren dat dat nou eenmaals zo is daar ben ik niet voor geboren.
Ik kan proberen maar helaas niet meer. en helaas kom je dan al gauw genoeg pro "Onderwerp"over.
Zo werd ik al pro:
*Homo
*religie
*Wiet
eigenlijk kan je me Pro alles noemen zodra ik merk dat mensen op een front worden onderdrukt en niet meer onafhankelijk kunnen leven doordat.
Daarom zei ik ookal het intresseert mij net zoveel dat ik van wiet shizofrenie kan krijgen of kanker van tabak kan krijgen als dat men iemand die alcohol drinkt daarvan de schadelijke consequenties krijgt en das eigenlijk totaal NIET men maakt liever plezier en terecht.
Ik ben wel erg radicaal als het gaat om WEL of NIET het moet niet zijn dat men onderscheid maakt tussen dit kan wel maar dat kan niet, zo van gamen is slecht das passief maar stil voor de tv zitten de hele avond is wel normaal, begrijp je mijn manier van denken?
Het is jammer dat Passie voor it leven en natuur verdwenen is onder indoctrinatie van hoe je moet denken wat normaal is wat je moet kopen en maar blijven consumeren until you get consumed youreself.
Groetjes van Sins