#1
sinslord zei:Hey peptalk,
Ja wat je zegt is precies wat ik wil stellen, waarom ik mijn comment poste is omdat er teveel gedaan wordt van "angsten" en met statestieken komen maar niet met redens zoals wat ik vertel over hoe dat in america gaat opgepakt met wiet is keuze celstraf/afkick kliniek zodat men kan zeggen en mensen bang maken van zieje wel zieje wel versalvend! terwijl 3% er vrijwillig zit en 97% door de systeem.
Verder over dat 12jarige comment is beetje meenend en beetje grap, maar das puur aangezien hoe ons maatschappij gesteld is tegenwoordig met stress/ruzies you know it makes life more respect,
+Psychiatry is al een pot nat tbh, als men buiten "normaal" is heb je al etiketje.
+ waar ik lees shizofrenie niet blowen, is ook meer maatschappelijk men zegt je krijgt it dus waarom doe je it? maar same counts voor alcohol je gebruikt zonder erbij na tedenken wat consequenties zijn, dus niet elkaar in groepjes delen van beter en slechter maar meer gezond verstand en bewust zijnde dat wil ik eigenlijk bereiken.
Alleen om nou een simpele mening meteen te veroordelen en retard noemen dan heb ik zo van rook een jointje ipvscheelt hoop stress voor beiden en geeft toch een meer volwassen beeld dan schelden om een mening.
Ja toch? :P
Ps je zegt it zelfde als ik probeer tevertellen alleen jij hebt goeie woord kennis ik ben erg slecht in nederlands dus ik weet dat mij interpreteren al lastiger is, alleen als "wijs man" zou rekening houden daarmee wel zo prettig zijn.
Je Nederlands is inderdaad slecht, dus lastig te interpreteren. Sorry als ik dat niet doe op de manier die jij voor ogen had. Ik lees gewoon wat er staat.
Over die woorden keus: Bij de meeste browsers zit tegenwoordig een spellingscheck, die controleert (net als bij Word) of de woorden en zinsopbouw kloppen.
Over de inhoud van je post: Dat vele systemen bedacht door Amerikanen niet werken/bull shit zijn ben ik zeker mee eens. Feit is wel dat de gezondheidszorg, verslavingsinstellingen en drugspreventie niet zo hecht met de overheid werken maar veelal onafhankelijke organisaties zijn. Daarom kun je er vanuit gaan dat de cijfers gegeven door de drugs info lijn kloppen.
Dat betekend niet dat alles wat in % gegeven word waarheid is, en dat bij elk cijfertje dat bekend gemaakt word geen mening of eigen gedachte ontstaan kan..
Maar jouw manier van denken is nogal radicaal pro cannabis..
Ik ben zelf ook altijd erg sceptisch over zulke dingen, maar wil nog wel de plus én minkanten onder ogen komen.
Bij mensen die anti drugs zijn zien alleen schadelijke gevolgen van drugs: Slecht voor je gezondheid, verslavend enz.
Uiteraard is dit niet het enige aspect van bijv. cannabis, maar het hoort er helaas wel bij.
Hoewel het enorm kan helpen bij veel aandoeningen, heeft niet iedereen in elke situatie er baat bij. Zeker geen kinderen waarbij bepaalde hersengebieden, extreem beïnvloedbaar door cannabisgebruik, nog volop in ontwikkeling zijn.
Om iemand een retard te noemen is inderdaad niet zo netjes, excuses daarvoor.
Dat laat maar weer blijken dat cannabis toch wel lichtelijke ontwennigsverschijnselen kan geven wanneer een elke dag blower dat 1 dagje niet doet.
