Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGram

Gram

31 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
lol, het is wel deftige weed ze :wink: :stoned: :stoned:
morge ebek 5gram voor 25 euro goeie prijs ofni ?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
*weed*wanted* zei:
lol, het is wel deftige weed ze :wink: :stoned: :stoned:
morge ebek 5gram voor 25 euro goeie prijs ofni ?
Klik om te vergroten...
voor goeie weed wel, ik betaal hier in de shop 6,5 de gram voor de wiet die ik haal meestal .. 6,5 tot 7euro.
C
CeLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij mijn weten, als ik een "tientje koop" betekent dat dat ik 10 euro betaal.
Een 1000tje is dan volgens mij dan ook volstrekt onzin (tenzij jij voor 1000 euro weed koopt)

Kweet ook ni hoeveel gram het juist is. Mn vriendin koopt altijd voor me, kvertrouw erop dat ze me niet in't zak zet :)
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ce zei:
bij mijn weten, als ik een "tientje koop" betekent dat dat ik 10 euro betaal.
Een 1000tje is dan volgens mij dan ook volstrekt onzin (tenzij jij voor 1000 euro weed koopt)

Kweet ook ni hoeveel gram het juist is. Mn vriendin koopt altijd voor me, kvertrouw erop dat ze me niet in't zak zet :)
Klik om te vergroten...

onzin of niet , er zijn veel die het verkopen
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
tis nie zo moeilijk.. tverhaal gaat terug naar de goeie oude belgische frank..
toen die er nog was werd je hoeveelheid weed in belgië uitgedrukt in de waarde in franks..
5gram = 25€ = 1000 frank = een 1000je (lees: e duustje)
2.5gram = 12.5€ = 500 frank = een 500tje (lees: e vuuvoendertje)
nu met e euro: 10tje is dus 10 euro, 2gram...

en als je een duztje koopt in belgie krijg je zelden 5gram.. ligt meestal tss de 4 en 5

needweed zei:
ik betaal 25 € voor een 1000je in belgie
is dat een redelijke prijs ? :confused:
grtz
Klik om te vergroten...
aangezien een 1000je gewoon 25€ IS..., is het wel een redelijke prijs ja.. :grin:

en als je het in gent moeilijk hebt om aan deftige stuff te geraken, dan heb je gewoon de juiste mensen nog nie tegengekomen.. :tongueout:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha idd :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
moe is den tijd hene :grin: :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
belgiumpartycrasher zei:
man man, bij ulder zette ze ulder ook wel int zak zenne!!!
ik heb voor een 2000tje dik 10gram wiet zenne!!!!
tijd om te verhuizen zenne :tongueout:
Klik om te vergroten...
duh,hoe meer je koopt,hoe meer je krijgt meestal hé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
duh.. als ik 100gr koop betaal ik ook maar 350, logisch, niet..?
en als je van een vriend koopt krijg je natuurlijk ook altijd meer dan van een onbekende, wederom de logica zelve..
N
NickLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
kvind allemaal maar zeer wazig :confused:
Klik om te vergroten...

ik ook :rolleyes:
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik betaal 10euro voor 1gram..(van de dealer?)
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je in belgie woont ga gewoon naar nederland dan weet je zeker van je spul
ik kom zelf van belgie en ik rij om de 3 dagen naar nederland en kom af met 10-15g (voor persoonlijk gebruik he moesten er mensen zijn met de verkeerde gedachten).
geen gezever met dealers die je 9 van de 10 toch in het zak zetten.

grtzz :wave:

ps: coffeeshops zouden hier idd ook legaal moetten zijn het zou voor iedereen veel gemakkelijker zijn.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

Frisko zei:
belgiumpartycrasher zei:
man man, bij ulder zette ze ulder ook wel int zak zenne!!!
ik heb voor een 2000tje dik 10gram wiet zenne!!!!
tijd om te verhuizen zenne :tongueout:
Klik om te vergroten...
duh,hoe meer je koopt,hoe meer je krijgt meestal hé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ah en ng iets sry maar wtf waarvoor staat dat 2000tje?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Re:

lsdlicious zei:
ah en ng iets sry maar wtf waarvoor staat dat 2000tje?
Klik om te vergroten...

ik gok op 2000 BEF = 50€
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit vind ik zo grappig :P

Een tientje is 1gram een vijfhonderdje of een fiveke is meestal 1.8 a 1.7 gram en een dustje (1000e) is 3.8 a 3.5, en neem maar van mij aan dat dit de juiste prijs is :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat de topicstarter er na 6 jaar ook wel achter is gekomen :confused: :grin: :grin:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#16
slunse zei:
10tje is 2g, 500tje is 2.5g
Klik om te vergroten...
Volgens mij wordt je afgezet ^^
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
aah nu benk mee :grin:
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#18
man man, bij ulder zette ze ulder ook wel int zak zenne!!!
ik heb voor een 2000tje dik 10gram wiet zenne!!!!
tijd om te verhuizen zenne :tongueout:
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nja , hier gaat het met 10tjes , 500tjes, 1000tjes
maar ik woon in gent , hier is het veel moeilijker om
aan deftig stuf te geraken dan in nederland.
*
*weed*wanted*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
thanx :grin:

ze zoude da hier ook legeaal moete maken en coffeshops zette :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."